Koen

Werk (opdrachten)
Persoonlijk contact
Ontwikkeling (groei)

Marieke

Fijne werkgever, denkt graag met je mee en altijd persoonlijk contact!

Laura

Prettige werkgever. Komen afspraken na, zijn fijn in de omgang en goed bereikbaar.

Monique Blom

Prima werkgever. Maakt waar wat wordt beloofd. Prettige contacten en prima bemiddeling tussen opdrachtgever en werknemer.

Maartje

Zelf werk ik al een aantal jaar voor Koen op burgerzaken en het bevalt nog steeds enorm goed. Het is een bedrijf met super vriendelijke collega's die met je meedenken! Ook heb ik al veel cursussen... Zelf werk ik al een aantal jaar voor Koen op burgerzaken en het bevalt nog steeds enorm goed. Het is een bedrijf met super vriendelijke collega's die met je meedenken! Ook heb ik al veel cursussen aangeboden gekregen en gevolgd. Koen is een bedrijf met hart voor hun personeel.

Martijn

Ik heb de kans om op de mooiste projecten te werken. Omdat ik bij verschillende opdrachtgevers in de keuken kan kijken ontwikkel ik mezelf enorm snel. Daarnaast spreekt het ontwikkelpad dat mij... Ik heb de kans om op de mooiste projecten te werken. Omdat ik bij verschillende opdrachtgevers in de keuken kan kijken ontwikkel ik mezelf enorm snel. Daarnaast spreekt het ontwikkelpad dat mij geschetst is me ontzettend aan.

Marcel

Serieuze partij, maakt werk van mijn ontwikkeling. Geeft inzicht in mijn carrière en heeft echt kennis van de markt. Ben blij met de keuze voor koen.

Maarten

Bij koen wordt er echt geluisterd naar mijn ambities en ze geven goede feedback om aan te werken. Daarnaast hebben zij passende en diverse gave projecten voor mij gevonden.

Ik krijg veel persoonlijke aandacht, heb een leuke opdracht en begin binnenkort met een opleiding die goed aansluit bij mijn wensen.