Koen

Werk (opdrachten)
Persoonlijk contact
Ontwikkeling (groei)

Bij koen ben je geen nummer maar een collega, dat is zoveel waard. Door het persoonlijke contact met de accountmanagers geeft het een gevoel gewaardeerd te worden in het geen je doet.

Binny

Na mijn eerste contact met Koen had ik meteen een heel goed gevoel. Binnen een week kon ik aan de slag bij een opdrachtgever. Ik krijg veel mogelijkheden om me te ontwikkelen en ze denken actief... Na mijn eerste contact met Koen had ik meteen een heel goed gevoel. Binnen een week kon ik aan de slag bij een opdrachtgever. Ik krijg veel mogelijkheden om me te ontwikkelen en ze denken actief met me mee over mijn verdere loopbaanstappen. Ik voel me echt onderdeel van Koen en dat komt vooral door de korte lijnen, de informele en persoonlijke communicatie onderling en de verrassende attente organisatie. Koen is een hele fijne werkgever!

Tineke

Bij Koen als werkgever voel ik me gewaardeerd en beslist geen nummer: er heerst een directe, gezellige en open sfeer. Veel persoonlijk contact en er wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met... Bij Koen als werkgever voel ik me gewaardeerd en beslist geen nummer: er heerst een directe, gezellige en open sfeer. Veel persoonlijk contact en er wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met jouw persoonlijke wensen. Je mag je verder ontwikkelen en hun aandacht stopt niet wanneer jij bij een opdrachtgever geplaatst bent; de medewerkers van Koen lopen echt voor je vanaf dag 1 dat je bij hun binnenstapt en blijven dat ook doen. Nog nergens heb ik dit eerder zo ervaren, helemaal top!

Sanne

Koen is een fijne werkgever met oprechte interesse in jou als persoon en veel aandacht voor persoonlijk contact. Gemaakte afspraken worden nagekomen, er zijn mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen... Koen is een fijne werkgever met oprechte interesse in jou als persoon en veel aandacht voor persoonlijk contact. Gemaakte afspraken worden nagekomen, er zijn mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en om cursussen te volgen. Daarnaast is er een aantal keer per jaar een uitje.

Sibel

Ik heb een leuke opdracht via Koen. Goede en leuke werkgever. Ik krijg veel persoonlijk contact en aandacht voor de persoonlijke ontwikkeling. Ben erg blij met hun als werknemer.

Mijn ervaring met koen is dat ze open en eerlijk zijn. Ontwikkelen staat hoog in het vaandel bij koen en je wordt gefaciliteerd hierin van A tot Z. Koen hecht waarde aan transparantie en dat zorg... Mijn ervaring met koen is dat ze open en eerlijk zijn. Ontwikkelen staat hoog in het vaandel bij koen en je wordt gefaciliteerd hierin van A tot Z. Koen hecht waarde aan transparantie en dat zorg voor een heldere samenwerking!

Boris

Leveren snel de juiste mensen voor de projecten en weten daarnaast ook de ontwikkelbehoefte van de werknemer centraal te stellen. Luisteren naar de behoefte aan beide kanten en het persoonlijk... Leveren snel de juiste mensen voor de projecten en weten daarnaast ook de ontwikkelbehoefte van de werknemer centraal te stellen. Luisteren naar de behoefte aan beide kanten en het persoonlijk contact is altijd goed.

Uitdagende opdrachten en enorm betrokken werkgever!

Sjors

Bij koen krijg ik ontzettend veel vrijheid en bovenal de kans om mij verder te ontwikkelen. Vanuit koen zit ik in een loopbaanontwikkelingstraject. Samen kijken we naar mijn wensen en ambities.... Bij koen krijg ik ontzettend veel vrijheid en bovenal de kans om mij verder te ontwikkelen. Vanuit koen zit ik in een loopbaanontwikkelingstraject. Samen kijken we naar mijn wensen en ambities. Wanneer deze vraag beantwoordt is starten we met een passende opleiding. Hierdoor kijken we samen naar de toekomst en staat mijn carrière voorop!

Willem

Ik heb een hele gave opdracht via koen. ik werk aan een mooi project in een uitdagende omgeving, daarnaast volg ik de TVVL opleiding en heb ik goed contact met mijn consultants en overige collega's... Ik heb een hele gave opdracht via koen. ik werk aan een mooi project in een uitdagende omgeving, daarnaast volg ik de TVVL opleiding en heb ik goed contact met mijn consultants en overige collega's van koen.