Koen

Werk (opdrachten)
Persoonlijk contact
Ontwikkeling (groei)

Erik Broekhuis

Onprofessioneel, duurt lang voordat je contact krijgt, je krijgt geen communicatie, je moet zelf er constant achter aan. Dan ga je er zelf achteraan en krijg je te horen dat de contactpersoon druk... Onprofessioneel, duurt lang voordat je contact krijgt, je krijgt geen communicatie, je moet zelf er constant achter aan. Dan ga je er zelf achteraan en krijg je te horen dat de contactpersoon druk is en wat van zich laat horen, sinds dien niets meer vernomen. Zeer onprofessioneel.

Reactie Koen:

Beste Erik, dit klinkt niet goed, excuses voor deze ervaring! We vinden het juist belangrijk dat onze contactpersonen voor je klaar staan. Met persoonlijk contact en korte lijnen. Wil je ons meer... Beste Erik, dit klinkt niet goed, excuses voor deze ervaring! We vinden het juist belangrijk dat onze contactpersonen voor je klaar staan. Met persoonlijk contact en korte lijnen. Wil je ons meer vertellen over je ervaring via info@koen.com? Dan gaan we ervoor zorgen dat dit niet meer gebeurt.

Sebastian Pohlman

Zomaar opgegeven voor de nieuwsbrief?

Reactie Koen:

Beste Sebastian,
Beste Sebastian,
Allereerst vervelend om te lezen dat je ongewenst een mail van ons hebt gekregen. Uiteraard willen wij alleen een mail sturen naar ontvangers die het leuk vinden om iets van koen te horen. Wij bieden ontvangers altijd de mogelijkheid om zich af te melden voor onze e-mails. Graag licht ik verder toe hoe jij in onze database terecht bent gekomen. Daarvoor kan je een mail sturen naar info@koen.com.

Jos

Bij koen wordt er echt gekeken naar mijn ambities en wordt daar het juiste project bij gevonden. Je hebt je eigen aanspreekpunt die je altijd kan contacten. Als ik technische vraagstukken heb zijn... Bij koen wordt er echt gekeken naar mijn ambities en wordt daar het juiste project bij gevonden. Je hebt je eigen aanspreekpunt die je altijd kan contacten. Als ik technische vraagstukken heb zijn er altijd collega's waar je mee kan sparren. Ik ben heel blij dat ik voor koen heb gekozen en nu mijn eigen ontwikkeling kan doormaken en via koen ook de MIT mag doen.

Sigrid

Koen denkt echt mee. Persoonlijk contact en ontwikkeling staan voorop. Fijn bureau om voor te werken!

Nick

Ik heb echt het gevoel dat mijn persoonlijke ontwikkeling centraal staat. De accountmanagers denken hierin graag mee en stellen ook opleidingen voor. Al met al een mooie werkplek waar ik me nog... Ik heb echt het gevoel dat mijn persoonlijke ontwikkeling centraal staat. De accountmanagers denken hierin graag mee en stellen ook opleidingen voor. Al met al een mooie werkplek waar ik me nog jaren kan ontwikkelen!

Stefan

Super positief, fijne club.

Emilie

Bij koen kijken ze echt naar wie jij bent en bij welke opdrachtgever je past. Je bent geen nummertje en ze vinden het belangrijk dat je op je plek zit. Dat waardeer ik enorm. Daarnaast zijn er... Bij koen kijken ze echt naar wie jij bent en bij welke opdrachtgever je past. Je bent geen nummertje en ze vinden het belangrijk dat je op je plek zit. Dat waardeer ik enorm. Daarnaast zijn er genoeg ontwikkelmogelijkheden en dit stimuleren ze ook.

Sharon

Het persoonlijke contact waardeer ik heel erg bij koen. Ze denken goed mee over welke opdracht echt bij mij past. Ik heb verschillende cursussen via koen mogen doen en heb in die tijd ontzettend... Het persoonlijke contact waardeer ik heel erg bij koen. Ze denken goed mee over welke opdracht echt bij mij past. Ik heb verschillende cursussen via koen mogen doen en heb in die tijd ontzettend veel geleerd.

Willem

De accountmanagers denken goed mee met mijn persoonlijke situatie en en er zijn aantrekkelijke opleidingsmogelijkheden om jezelf te ontwikkelen in je vakgebied.

Bram

Persoonlijk en vakkundige accountmanagers.