Koen

Werk (opdrachten)
Persoonlijk contact
Ontwikkeling (groei)

Jeroen

Leuke werkgever. Er is veel persoonlijk contact met minimaal 4x per jaar ook een leuk uitje.
Daarnaast krijg ik de kans om me te ontwikkelen en leuke opdrachten te doen!

Lian grin

Ik ga nu afscheid nemen . Maar ik kan zeggen dat jullie een verademing zijn geweest. Werken als zzp'er heeft niet altijd een connectie met het buro maar bij jullie heb ik geen verschil gevoelt. Ga... Ik ga nu afscheid nemen . Maar ik kan zeggen dat jullie een verademing zijn geweest. Werken als zzp'er heeft niet altijd een connectie met het buro maar bij jullie heb ik geen verschil gevoelt. Ga zo door ga jullie ook nog écht missen ook.

Dennis

Oprecht en eerlijk met als doel om mij verder te brengen als professional en als mens. Middels diverse opleidingen, coachingsgesprekken en verschillende projecten heb ik de afgelopen twee echt een... Oprecht en eerlijk met als doel om mij verder te brengen als professional en als mens. Middels diverse opleidingen, coachingsgesprekken en verschillende projecten heb ik de afgelopen twee echt een groei doorgemaakt.

Aat van Wijngaarden

In de afgelopen 5 jaar heb ik een mooie ontwikkeling doorgemaakt, mede door de inzet en passie van de medewerkers van koen. Persoonlijke ontwikkeling staat op nummer 1.

Daan

Erg goed naar mijn zin! Er wordt echt geluisterd naar mijn wensen en ambities. Iets wat tegenwoordig zeldzaam lijkt. Koen valt hier echt positief in op. Goede begeleiding, prima... Erg goed naar mijn zin! Er wordt echt geluisterd naar mijn wensen en ambities. Iets wat tegenwoordig zeldzaam lijkt. Koen valt hier echt positief in op. Goede begeleiding, prima opleidingsmogelijkheden, geregeld leuke uitjes en de projecten die ik graag wil.

Dion

Koen is een goede werkgever, zeker als je jezelf snel wilt ontwikkelen. Doordat ik verschillende de grote projecten kan doen in korte tijd ontwikkel ik mezelf erg snel. Dit is precies wat ik wilde.... Koen is een goede werkgever, zeker als je jezelf snel wilt ontwikkelen. Doordat ik verschillende de grote projecten kan doen in korte tijd ontwikkel ik mezelf erg snel. Dit is precies wat ik wilde. Er worden veel opleidingsmogelijkheden geboden en ik kan altijd terecht bij mijn consultant. Top partij!

R. Langeler

Erg fijne begeleiding vanuit Koen! Lobke staat altijd klaar voor me en reageert super snel. Ook kan ze me ondersteuning bieden bij gesprekken met mijn werkgever die ik zelf soms lastig vind... Erg fijne begeleiding vanuit Koen! Lobke staat altijd klaar voor me en reageert super snel. Ook kan ze me ondersteuning bieden bij gesprekken met mijn werkgever die ik zelf soms lastig vind (salarisonderhandeling bijvoorbeeld ;)).
Fijn ook dat ik elk jaar opleidingsbudget krijg waardoor ik mij verder kan ontwikkelingen in mijn vakgebied.

Robert

Als je je wilt ontwikkelen is dit de werkgever! Korte lijntjes en mooie opdracht.

Diana Van Bokhoven

Een bedrijf die klaar staat voor zijn personeel in goede en privé wat mindere tijden waarin ze meedenken zodat je toch je werk uit kunt blijven voeren.

Eva Hebing

Goede werkgever. Doen wat ze zeggen. Persoonlijke aandacht en veel opleidingsmogelijkheden.