Super leuke dag gehad. Fijn park met goede en enthousiaste begeleiders

Bedankt!

Mooie routes, goede begeleiding, fijne middag klimmen gehad

Esther

Het perfecte uitje. Goede instructie en begeleiding + lekker sportief samen bezig zijn. Enorm genoten ! De tijd vloog om.

Heerlijk om te lezen! 👍

Leuk uitje! Goede instructeur, voldoende uitdaging en door speciaal parcours ook voor jongere kids geschikt. Het enige dat ik niet begrijp is dat men geen helmplicht heeft. De uitleg: omdat helm... Leuk uitje! Goede instructeur, voldoende uitdaging en door speciaal parcours ook voor jongere kids geschikt. Het enige dat ik niet begrijp is dat men geen helmplicht heeft. De uitleg: omdat helm alleen zou beschermen voor objecten die van bovenaf vallen en niet tegen een val vd persoon zelf. Ik heb hier toch echt een andere kijk op en zou voorstander zijn dat men dit beleid wijzigt.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je reactie en fijn dat jullie het uitje zo leuk vinden!
Bedankt voor je reactie en fijn dat jullie het uitje zo leuk vinden!
We krijgen vaker de vraag over helmen tijdens het klimmen, wij werken hier inderdaad niet mee. Zoals je weet zit je constant vast tijdens het klimmen en leer je in de instructie welke houdingen je het aan moet houden tijdens het klimmen. Daarnaast worden al onze routes dagelijks gecontroleerd en wordt de natuur goed in de gaten gehouden. Geen loshangende takken of iets dergelijks dus. We zijn verder van mening dat helmen zelf ook niet altijd veilig zijn, het riempje waarmee de helm dichtgemaakt wordt kan ook zorgen voor vervelende wonden wanneer je ergens achter blijft haken. Mocht je nog meer uitleg willen geven over jouw kijk op de helmen, kan dat natuurlijk altijd via een email naar marketing@klimbos.nl

Top kinderfeestje gehad! Goede begeleiding, vriendelijk personeel en mooie vernieuwde routes! Wat is het toch mooi daar in Lage Vuursche.

Wat fijn om te lezen!