AJN Jonk

Prima ervaring met een luisterend oor naar de wensen van de klant,
jammer dat er niet is gereageerd op de afbeelding van de compleet vernield verpakking aangeleverd door de pakketdienst.

goede service snelle levering

Gerry Bor

Wij werden telefonisch vriendelijk en adequaat te woord gestaan.

Goede service en snelle bezorging. Wij hebben bruikbare tips gekregen om de juiste beslissing te nemen over de aanschaf van een inductieplaat

Monique Berends

Telefonisch contact gehad i.v.m. een vraag en werd zeer deskundig en vriendelijk te woord gestaan. Levering via website van inductie kookplaat super snel!

Scherpe aanbieding, snelle levering, vriendelijk te woord gestaan

gerard verstrepen

Snelle levering goed product

ook via telefoon heldere uitleg

J H Smit

Prima , niks mis mee

Snel

rob

Heel goed,scherpe prijzen,goed contact met vakkundig advies

vrijwel geen wachttijd telefonisch contact

rob

Zeer goede ervaring.Scherp in prijs.Snel en vakkundig advies.Snelle levering

wachttijd telefoon minimaal

A. Meulenbroek

Goede kwaliteit

VMT Mover Systems

Zeer positief. Ik belde omdat de 2e keer in 1 maand een vaatwasser in ons bedrijf het begaf.
De prachtige aanbieding op internet was op vrijdagmiddag een aanleiding om eens niet bij de installateur om de hoek aan te kloppen.
Omdat ik tijdens het betaalproces even snel belde met jullie verkoop, werd ondertussen het laatste exemplaar door een andere online koper weg gekaapt..
Jullie verkoper heeft voor dezelfde prijs een wat luxer model in mijn winkelwagen geplaatst, waarop ik deze gekocht heb.
Mede omdat hij er na wat doorpraten ook echt verstand van bleek te hebben, voor mij als eigenaar technisch bedrijf een goede ervaring.
Zeer snel geleverd, direct maandagochtend al uitgepakt en geïnstalleerd. Dus naast uitstekend geholpen te zijn door een aimabele verkoper die een oplossing bood, ook nog snel geregeld. Verdiend eigenlijk 6 sterren dus. Top.

-Servicegericht, behulpzaam, netjes en correct benaderd, uiterst correct en snel geleverd. Geen nadelen ervaren.
-Prijs is zeer concurrerend, vandaar dat punten hierboven bijzonder te noemen zijn, refererend aan andere "voordelige"ervaringen bij web inkoop.

karelsterk

Dachten een Quooker Combi+ besteld te hebben maar er er kwam een een normale Combi. Een ombouwset geregeld met alle problemen.
Helaas kan je de bestelling niet controleren.
Verder...
Helaas kan je de bestelling niet controleren.
Verder zat alles erbij en ombouwset snel geleverd. Alleen de gebruiksaanwijzing voor de diverse onderdelen is nogal karig/niet aanwezig.

Snelle levering tegen een gunstige prijs,