Marius Speller

Zeer betrouwbaar en adequaat. Ik had de pech om een nieuwe bauknecht te ontvangen waarmee iets mis was. inbouwvaatwasserstore ging er meteen mee aan de slag. Eerst een monteur langs gestuurd... Zeer betrouwbaar en adequaat. Ik had de pech om een nieuwe bauknecht te ontvangen waarmee iets mis was. inbouwvaatwasserstore ging er meteen mee aan de slag. Eerst een monteur langs gestuurd gekregen waarna snel duidelijk was dat het een fabrieksfout was. Binnen twee weken had ik een nieuwe die door whirlpool monteurs werd langs gebracht en kosteloos werd ingebouwd. Zeer tevreden!

Jelmer

netjes bereikbaar per telefoon

Paul uit de Westhoek

Correcte verwerking en afhandeling bestelling.

Jos Vankan

Inductiekookplaat gekocht.

Duidelijk website, no nonsense, snel geleverd

H.Veenstra/J C Roeper

De service van dhr. Veenstra is super en snel. Wij hadden een probleem met de oven. Dit werd door de fabrikant opgelost. Op mijn vraag of de keuken ook kon worden aangepast - wij wilden de... De service van dhr. Veenstra is super en snel. Wij hadden een probleem met de oven. Dit werd door de fabrikant opgelost. Op mijn vraag of de keuken ook kon worden aangepast - wij wilden de vaatwasser ergens anders - zei de heer Theunis Veenstra: Ik kom meteen wel even. Binnen een half uur monteur! Waar vindt je dat?

De service is zonder meer uitstekend!

PM De Keijzer

Het bestellen en de snelle en keurige aflevering heb ik als zeer prettig ervaren

F.M. Visser

Prettige en deskundige mensen met gevoel voor de zaak

deskundig en zeer goed meedenkend

Jos verboom

Super goede ervaring , duidelijke webshop en zeer scherpe prijzen

De aan geboden prijzen en de snelheid van het leveren

F.Schrijvers

Heel goed en snel

Wat ik al zei snel en een goed product voor een redelijke prijs

Gasplaatkoper

Prima ervaring gehad. Produkt was netjes verzonden en verpakt, kleine levertijd ivm geen voorraad maar dat was keurig gemeld.

Goede terugkoppeling via de mail.