Klamer Schutte

Laagste prijs via internet.

Tim Visser

Snelle en keurige service. Ook telefonisch een goed advies.

Per telefoon werd een goed advies gegeven.

Jan van Embden

Uitstekend.

Deskundige mensen..

Jan van Embden

Uitstekend.goede informatie door deskundige mensen, prima geholpen ,bestelling zeer snel geleverd,helemaal tevreden..

Dat ze weten waar ze het over hebben en geen verkeerde voorlichting geven en je juist voorlichten hoe je het beste kan handelen zonder iets op te dringen..

Marjon Tichelaar

Supergoede ervaring! Kan niet beter.

Heb 5 over 5 besteld en de medewerker heeft er toch voor gezorgd dat ik mijn inductiekookplaat de volgende dag in huis had. Echt perfecte service!

Thang Le

De bestelling ging heel vlot via de webshop. De nodige informatie zijn goed te vinden.

De afhandeling werd snel gedaan.

Van der Ploeg

Goede ervaring

- duidelijke afmetingen weer gegeven van de inductiekookplaat.Dit was handig aangezien de oude stuk was en we dus reeds een blad hadden met een bepaalde afmeting
- netjes afgeleverd
-...
- netjes afgeleverd
- keurig vooraf bericht wanneer het "Pakketje" bezorgd zou worden

Ruud Schoemaker

Prijstechnisch prima in orde
communicatie prima

prijzen

H.C.Davelaar

Geen ervaring via internet gevonden.

ja je krijgt wat je ziet sterke punt is dat de afspraken worden nagekomen.

R. Smits

Goede website die snel te vinden is op internet. Gebruikersvriendelijk. Goede aanbiedingen met grote merken.

Heel makkelijk om te bestellen en te betalen.
Hele snelle levering. Hele goede aanbiedingen. Goedkoper dan waar ook. Geen addertjes onder het gras.