Gunther Engelen

Geweldig, alles goed en correct verlopen

De scherpe prijs en de vlotte service.

Elzinga

Prima, snelle levering. Zorgvuldig ingepakt.

Betrouwbaar

Marcel Custers

Snelle en correcte service

M.H. Kronenburg

Goede telefonische hulp gekregen om tot de juiste keuze te komen. Snelle levering. Wel moest ik 1 meter waterleiding pijp gaan kopen terwijl ik zo’n 5 cm nodig had omdat dat ontbreekt in de... Goede telefonische hulp gekregen om tot de juiste keuze te komen. Snelle levering. Wel moest ik 1 meter waterleiding pijp gaan kopen terwijl ik zo’n 5 cm nodig had omdat dat ontbreekt in de aansluitingsset.

Goed advies. Concurrerende prijs.

Marnick

Was aangenaam om jullie samen te werken alles was tip top in orde

Alles op tijd geleverd en goeie servies ook

Erik De Jong

Snelle levering en goede communicatie. Niks op aan te merken.

René de Wit

Goede service. Vandaag besteld, morgen in huis👍

Prive

chris gruyters

Bestelling ging vlot en soepel en de kookplaat werd snel geleverd

kookplaat zat netjes verpakt en er zat een goede en duidelijke beschrijving bij hoe deze moet worden aangesloten(indien je dit nodig zou hebben)

C. Treur

Op 7 december 2018 een Sharp vaatwasser gekocht bij inbouwvaatwasserstore. Deze werd keurig bevestigd per email en prachtig op tijd bezorgd. Bij het plaatsen merkte ik dat de deur niet gesloten kon... Op 7 december 2018 een Sharp vaatwasser gekocht bij inbouwvaatwasserstore. Deze werd keurig bevestigd per email en prachtig op tijd bezorgd. Bij het plaatsen merkte ik dat de deur niet gesloten kon worden. CErepair gebeld en deze kwam heel snel en verhielp het probleem. Echter begin januari gaf de machine weer problemen. Dit doorgegeven aan de service-afdeling van de inbouwvaatwasserstore en zij hebben wederom een monteur gestuurd. Vele onderdelen vervangen en de machine deed het weer. Echter een week later weer problemen, een “maandagmorgenapparaat misschien? Weer contact opgenomen met de serviceafdeling van de vaatwasserstore. Deze hebben contact opgenomen met de Sharp importeur. Het resultaat is geworden dat Sharp een nieuwe en zelfs meer uitgebreide machine ging leveren uit coulance voor het ongemak. Dit was het resultaat van de aangename gesprekken met inbouwvaatwasserstore. Alle HULDE voor allen.
Deze store is zeker aan te bevelen.

Duidelijke website. Prima bezorging op afgesproken datum zelfs tijd. Aangename gesprekken met de serviceafdeling en daardoor een adequate oplossing door alle partijen.