VMT Mover Systems

Zeer positief. Ik belde omdat de 2e keer in 1 maand een vaatwasser in ons bedrijf het begaf.
De prachtige aanbieding op internet was op vrijdagmiddag een aanleiding om eens niet bij de installateur om de hoek aan te kloppen.
Omdat ik tijdens het betaalproces even snel belde met jullie verkoop, werd ondertussen het laatste exemplaar door een andere online koper weg gekaapt..
Jullie verkoper heeft voor dezelfde prijs een wat luxer model in mijn winkelwagen geplaatst, waarop ik deze gekocht heb.
Mede omdat hij er na wat doorpraten ook echt verstand van bleek te hebben, voor mij als eigenaar technisch bedrijf een goede ervaring.
Zeer snel geleverd, direct maandagochtend al uitgepakt en geïnstalleerd. Dus naast uitstekend geholpen te zijn door een aimabele verkoper die een oplossing bood, ook nog snel geregeld. Verdiend eigenlijk 6 sterren dus. Top.

-Servicegericht, behulpzaam, netjes en correct benaderd, uiterst correct en snel geleverd. Geen nadelen ervaren.
-Prijs is zeer concurrerend, vandaar dat punten hierboven bijzonder te noemen zijn, refererend aan andere "voordelige"ervaringen bij web inkoop.

Score voor Keuken Drachten: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: