Anna

Erg goed

Zeer service gericht, snelle reacties en snelle service

Niks

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste Anna, Dank je wel voor de mooie review. Zoals we de klant in de winkel helpen, willen we dat ook online doen. Fijn dat je tevreden bent, is mijn dag ook weer goed. Groetjes, Alexandra.

Margriet Smits

Goede service, fijn persoonlijk contact

Persoonlijk contact

Misschien duidelijker aangeven op de site dat het product opgehaald of thuisbezorgd moet worden. Was nu wat verwarring over, hoewel ik de oplossing super vond!

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste Margriet, Bedankt voor je mooie review. Daar ben ik natuurlijk heel blij mee. Zeker ook jouw telefoontje om te bedanken en te vertellen dat het badpak geweldig is vond ik fijn. Altijd een gok,... Beste Margriet, Bedankt voor je mooie review. Daar ben ik natuurlijk heel blij mee. Zeker ook jouw telefoontje om te bedanken en te vertellen dat het badpak geweldig is vond ik fijn. Altijd een gok, badmode online. Heel veel plezier ermee en ik ga over een paar maanden aan een nieuwe webshop dus zal jouw advies mbt de levering gaan verbeteren. Groetjes, Alexandra.

Annemieke

Keurig geleverd wat ik besteld had.

Snelheid van levering

Trommelen

Prima georganiseerd

Keurig verzorgd

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste meneer, Bedankt voor je review. Ook fijn om zo te zien dat de bestelling helemaal goed is gekomen. Veel plezier van de mooie artikelen. Hopelijk zien we je nog eens terug in onze webshop of... Beste meneer, Bedankt voor je review. Ook fijn om zo te zien dat de bestelling helemaal goed is gekomen. Veel plezier van de mooie artikelen. Hopelijk zien we je nog eens terug in onze webshop of winkel. Groetjes, Alexandra.

Carol Peter

Goede communicatie, klantgericht. Post.nl vertraagde de levering, Kant nam actie en communiceerde helder erover. Product alsnog ontvangen, ben er blij mee.

Heldere communicatie

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste mevrouw, Fijn dat het allemaal goed is gekomen. Het was wel even spannend of de post.nl uw pakje op tijd zou afleveren. Bedankt voor uw mooie feedback. En nu maar lekker genieten van uw... Beste mevrouw, Fijn dat het allemaal goed is gekomen. Het was wel even spannend of de post.nl uw pakje op tijd zou afleveren. Bedankt voor uw mooie feedback. En nu maar lekker genieten van uw prachtige nieuwe badpak. Groetjes, Alexandra.

Kurt

Super vriendelijke en correcte service

Men kwam zelf op het idee om het in te pakken als cadeautje,wat het ook effectief was

Paulien

Klantvriendelijk, attent, zorgvuldig, deskundig, laagdrempelig en ontspannen

MvdB

Top gedaan

Snel verzonden, persoonlijke benadering

Reactie Kantamsterdam.com:

Hartelijk dank voor je mooie review. Veel plezier van het artikel. Groetjes, Alexandra.

Top service, heel leuk handgeschreven kaartje bij bestelling, erg attent.

Handgeschreven kaartje bij bestelling

Geen verbeterpunten

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, Wat een fijne review zeg. Daar zijn we ontzettend blij mee. Hopelijk "zien" we je nog eens terug. Groetjes, Alexandra.

Laura

Erg klantvriendelijk en versturen snel de online bestelde artikelen