Reviews

8.7 / 10
998 beoordelingen
Schrijf beoordeling

93% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
8.8/10
Info over verloop order
8.8/10
Bestelgemak
9/10
Klantvriendelijkheid
8.8/10
Informatie op de website
8.6/10
Prijs
8.8/10

998 Reviews

Boerema vof

10/10

Top

Sterke punten

Alles duidelijk omschreven

Verbeterpunten of tips

0


Laurens

10/10

Heb een enkelwandig verbindingsstuk besteld, met uitpakken bleek dat er geen rubber ringen inzaten, contact opgenomen, maar die moesten dus apart besteld worden. Deze alsnog gratis opgestuurd... Heb een enkelwandig verbindingsstuk besteld, met uitpakken bleek dat er geen rubber ringen inzaten, contact opgenomen, maar die moesten dus apart besteld worden. Deze alsnog gratis opgestuurd gekregen...prima snelle service!

Sterke punten

Ruime keuze

Verbeterpunten of tips

Iets duidelijker omschrijven wat er wel of niet bijbesteld moet worden.


Eildert

10/10

Tegen de kerst van 2023 had ik een verloopstuk nodig voor een kachelpijp. Ondanks de drukte is dit vlot verlopen. Toen ik de track en trace ontving bleek dat de pakketbezorger DHL is. Het ongeluk... Tegen de kerst van 2023 had ik een verloopstuk nodig voor een kachelpijp. Ondanks de drukte is dit vlot verlopen. Toen ik de track en trace ontving bleek dat de pakketbezorger DHL is. Het ongeluk wil dat ik aan een fietspad woon, en DHL mijn adres meestal niet kan vinden (PostNL heeft dat probleem niet). Ook deze keer beweerde DHL glashard dat het pakket afgeleverd was. Dit was dus niet het geval. Tegenwoordig heeft DHL elke verantwoordelijkheid voor bezorging over de schutting gegooid, en moet je contact opnemen met de leverancier. Contact opgenomen met de Kachelmaterialenshop, en uitgelegd dat DHL niet bij mij heeft bezorgd. Na wat correspondentie bood Kachelmaterialenshop mij aan het verloopstuk opnieuw op te sturen. Dat was bijzonder aardig! Nu had ik zelf al geconcludeerd dat het pakket ergens in de provincie was gedumpt, en daarom had ik een kennis hetzelfde verloopstuk laten bestellen. Dat is wel aangekomen op het adres van die kennis. Zodoende mijn verzoek aan de Kachelmaterialenshop om het geld van mijn bestelling terug te storten. Dat is begin 2024 gebeurd! En het was voor mij een plezierig begin van het nieuwe jaar.

Sterke punten

Afhandeling bezorging

Verbeterpunten of tips

Geen


Teresa Heijnen

10/10

Goed

Sterke punten

Vriendelijk

Verbeterpunten of tips

Boodschap op telefoonbeantwoorder veranderen


sam

4/10

Een dikwandig verloop besteld via de website. Bij het uitpakken blijkt er scheef geperst en slecht gesneden exemplaar in de doos te zitten. Deze kan nooit 2 pijpen loodrecht verbinden en ziet er ook... Een dikwandig verloop besteld via de website. Bij het uitpakken blijkt er scheef geperst en slecht gesneden exemplaar in de doos te zitten. Deze kan nooit 2 pijpen loodrecht verbinden en ziet er ook nog eens lelijk uit. Na mailen over dit exemplaar krijg ik te horen dat ze het allemaal hebben, of ik ermee uit de voeten kan. Ik begrijp niet dat als je van te voren weet dat dit zo is, je ze blijft verkopen (zonder het vooraf te melden). Het product voldoet simpelweg niet aan daar waar het voor bedoeld is. namelijk 2 pijpen loodrecht doorverbinden.
Ik kan mijn geld terug krijgen en kosteloos retourneren

Sterke punten

?

Verbeterpunten of tips

licht klanten in over bekende gebreken of verkoop het niet.

Reactie Kachelmaterialenshop.nl:

Hi Sam,
We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Het is zeker niet onze bedoeling om producten te leveren die niet aan de gestelde eisen voldoen. We nemen jouw opmerking serieus en...
Hi Sam,
We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Het is zeker niet onze bedoeling om producten te leveren die niet aan de gestelde eisen voldoen. We nemen jouw opmerking serieus en zullen intern bekijken hoe we de kwaliteit van onze producten kunnen verbeteren.


Mandy

8/10

Begin verliep wat stroef. Duurde even voordat alle bestelde materialen op voorraad waren. Na een derde telefoontje kreeg ik Miranda aan de lijn. Vanaf dat moment kwam er actie. Zij dacht goed mee,... Begin verliep wat stroef. Duurde even voordat alle bestelde materialen op voorraad waren. Na een derde telefoontje kreeg ik Miranda aan de lijn. Vanaf dat moment kwam er actie. Zij dacht goed mee, zij zag dat onze originele bestelling niet helemaal klopte , dit was onze eigen fout. Zij heeft samen met ons gekeken hoe we wel de juiste producten konden bestellen en heeft ervoor gezorgd dat deze artikelen zo snel mogelijk opgestuurd werden.
Hield ons goed op de hoogte en was erg betrokken. Dankzij Miranda zéér blije klant
en tevreden over de geleverde producten.

Sterke punten

Kundig personeel

Verbeterpunten of tips

Onze bestelling kwam in twee delen. Kon nergens vinden wat er in eerste instantie opgestuurd werd. Was afwachten wat er binnen zou komen

Reactie Kachelmaterialenshop.nl:

Hi Mandy, wat goed om te horen dat het uiteindelijk toch goed is gekomen en Miranda je heeft kunnen voorzien van goed advies. Onze excuses voor de wat stroeve communicatie op het begin. Hier is... Hi Mandy, wat goed om te horen dat het uiteindelijk toch goed is gekomen en Miranda je heeft kunnen voorzien van goed advies. Onze excuses voor de wat stroeve communicatie op het begin. Hier is intern een aantekening van gemaakt.


Jos

10/10

Goede uitleg

Sterke punten

Klantvriendelijk

Verbeterpunten of tips

Geen

Reactie Kachelmaterialenshop.nl:

Hi Jos, fijn dat we jou hebben kunnen voorzien van goed advies.


cybersake

4/10

Deze site geeft de voorraad niet aan. Als 1 item niet op voorraad wordt de hele bestelling achter gehouden. Bestel hier niet als je de spullen direct nodig bent. Ik heb 20 dagen moeten wachten op... Deze site geeft de voorraad niet aan. Als 1 item niet op voorraad wordt de hele bestelling achter gehouden. Bestel hier niet als je de spullen direct nodig bent. Ik heb 20 dagen moeten wachten op mijn order.

Sterke punten

Assortiment is goed. Vragen worden beantwoord.

Verbeterpunten of tips

Lange wachttijd. De site geeft de voorraad niet aan. Als 1 item niet op voorraad wordt de hele bestelling achter gehouden. Bestel hier niet als je de spullen direct nodig hebt. Ik heb 20 dagen... Lange wachttijd. De site geeft de voorraad niet aan. Als 1 item niet op voorraad wordt de hele bestelling achter gehouden. Bestel hier niet als je de spullen direct nodig hebt. Ik heb 20 dagen moeten wachten op mijn order.


Bunschoten

8/10

Prima

Sterke punten

Snel product gevonden.

Verbeterpunten of tips

Mogelijk nog iets specifiekere maatvoering bij het product.


mario c

1/10

Alles is in voorraad , tot je betaald hebt. Dan Kan je wachten en wachten ...

Sterke punten

0

Verbeterpunten of tips

klanten correct informeren naar voorraad en duidelijk communiceren.

Reactie Kachelmaterialenshop.nl:

Hi Mario, uw order is vandaag verzonden en wij verwachten dat dit morgen of overmorgen bezorgd gaat worden. Onze excuses voor de vertraging van uw bestelling, helaas was uw bestelling een maat die... Hi Mario, uw order is vandaag verzonden en wij verwachten dat dit morgen of overmorgen bezorgd gaat worden. Onze excuses voor de vertraging van uw bestelling, helaas was uw bestelling een maat die wij niet altijd op voorraad hebben liggen en daardoor kan de levertijd oplopen. Door de drukte bij de leverancier duurt dit langer dan gebruikelijk.
- Team Kachelmaterialenshop.nl