Prijs

BuzzPartzz.shop

Ik heb de spullen nog steeds niet ontvangen

Niet meer met DHL werken!

Hi BuzzPartzz.shop,
Hi BuzzPartzz.shop,
We zien dat de zending 2x is aangeboden op adres, maar niet bezorgd kon worden. De zending is in de eerste instantie retour gemeld, maar we zien dat deze melding is gecorrigeerd zodat deze eerst terug gaat naar de terminal. Op dit moment ligt de zending bij het DHL sorteercentrum Alkmaar, Berenkoog 48, 1822BJ te Alkmaar. De zending kan daar onder vertoning van het zendingsnummer en een geldig legitimatiebewijs afgehaald worden, of wij kunnen op verzoek van u een nieuwe bezorginstructie doorzetten.
Mocht u een nieuwe bezorgpoging willen krijgen, dan ontvangen wij graag een mail op info@kachelmaterialenshop.nl t.a.v.. Michal.
- Team Kachelmaterialenshop.nl

vlad

3 from 5

website

support by phone realistic only after 18.00, some parts we got does not fit by dimensions (the clamps to hold 200mm tube assume a distance ~5cm from wall but other part with three openings... support by phone realistic only after 18.00, some parts we got does not fit by dimensions (the clamps to hold 200mm tube assume a distance ~5cm from wall but other part with three openings (horizonal -> vertical plus water drain) has a distance ~12cm from the wall so the complete rookkanaal can not be placed at 5cm....while our contact told everything ok... As result we got one extra day of searching for extensions, drilling holes and this hobby style way of mounting does not look very professional....(with the 3K+ of overall project cost). Compatibility of parts sold via internet should be checked carefully or it should be clear manuals.

Hi Vlad,
Our support by phone is from 08:00 till 17:00, so we aren't available after 18:00.
Hi Vlad,
We've checked your purchase history in our system, but the only thing u have ordered with us is a metal degeaser and heat resistant paint in the color antracit.
Could you maybe contact us with your order reference on info@kachelmaterialenshop.nl regarding your order and the products who wouldn't fit so we can take a look at it and come with a solution.
- Team Kachelmaterialenshop.nl

Prettig

M.Palopis

Snelle service

Duidelijke website en snelle levering

Nvt

Hekkelman

Kut

Als je een 120 mm t-stuk verkoopt met een gat onderin, verkoop er dan gelijk een blindwartel bij. Ik woon in Frankrijk. Laat ik zo'n t-stuk opsturen. Zit er een gat onderin???
Wtf. Kan ik dus...
Wtf. Kan ik dus weer een uur in de auto zitten en zoeken naar dat onderdeel. Een blinddop....
Ik maak melding...is het een communicatiefout. Pardon??? Pislink kan je mij daarmee krijgen. Want waarom zit er een gat onderin? Verkoop die dop er dan gelijk bij.

Hi Hekkelman,
Hi Hekkelman,
Jammer dat u niet tevreden bent met dat er geen blindwartel bij het door u bestelde product zit. Wel moeten wij erbij vermelden dat het bij het product aangegeven worden op de volgende manier 'De condensdop is uitgevoerd met een afvoer met schroefdraad, waar een blindwartel of koppeling opgedraaid kan worden. Vergeet deze niet mee te bestellen!'
Overigens kunt u een blindwartel ook zo goed als bij elke bouwmarkt halen, u heeft dan een 3/4 duims uitvoering nodig.
In ieder geval onze excuses dat het niet aan u doorgegeven per mail of aan gedacht is om te vragen of u die er eventueel bij wou hebben. Dit hadden wij ook per mail aan kunnen geven.
- Team Kachelmaterialenshop

Gef

Dikwandige antracietkleurig pijp en kachelkoord voor de deur besteld. Binnen twee dagen netjes verpakt afgeleverd. Prima ervaring.

Snelle levering, goed verpakt, geen verrassingen.

LDC

Super ,

veel onderdelen in stock , snelle levering

Wever

Kachelpijpen t.b.v. kachel naar dubbelwandige pijp

Diverse keren contact gehad met Wesley, top advies gekregen om alles succesvol af te ronden.

De afbeelding vond ik vrij onduidelijk waardoor ik om advies heb gevraagd m.b.t. benodigdheden.

Rob

Goed en snel geleverd