Prijs

Hekkelman

Kut

Als je een 120 mm t-stuk verkoopt met een gat onderin, verkoop er dan gelijk een blindwartel bij. Ik woon in Frankrijk. Laat ik zo'n t-stuk opsturen. Zit er een gat onderin???
Wtf. Kan ik dus weer een uur in de auto zitten en zoeken naar dat onderdeel. Een blinddop....
Ik maak melding...is het een communicatiefout. Pardon??? Pislink kan je mij daarmee krijgen. Want waarom zit er een gat onderin? Verkoop die dop er dan gelijk bij.

Reactie Kachelmaterialenshop.nl:

Hi Hekkelman,
Jammer dat u niet tevreden bent met dat er geen blindwartel bij het door u bestelde product zit. Wel moeten wij erbij vermelden dat het bij het product aangegeven worden op de volgende manier 'De condensdop is uitgevoerd met een afvoer met schroefdraad, waar een blindwartel of koppeling opgedraaid kan worden. Vergeet deze niet mee te bestellen!'
Overigens kunt u een blindwartel ook zo goed als bij elke bouwmarkt halen, u heeft dan een 3/4 duims uitvoering nodig.
In ieder geval onze excuses dat het niet aan u doorgegeven per mail of aan gedacht is om te vragen of u die er eventueel bij wou hebben. Dit hadden wij ook per mail aan kunnen geven.
- Team Kachelmaterialenshop

Score voor Kachelmaterialenshop.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: T-STUK HOUTKACHEL DIKWANDIG