W. Mulder

Ze denken met je mee
Goede service
Snelle afhandeling van problemen

by noussi/ essa media/ essa talks

Just Host is echt top! Ze reageren snel en zijn erg ervaren.

F. Vos

Just Host is goed bereikbaar en helpt snel en vriendelijk. Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening en kan niet anders zeggen dan Top service!

MarionSchrijft.nl

Heb al een paar jaar hier een aantal domain accounts. En bij issues reageren ze snel en met kunde. Erg blij met ze!

JW Creaties

Zo ontzettend behulpzaam, ook bij dingen waarvan ik denk dat het niet per se moet, als enigszins digibeet ben ik al vaak enorm geholpen en snel. Binnen een paar uur zeker.

Jacques Bakx, LeadBuilders

Bij Just Host weten ze waar ze mee bezig zijn en als er dan toch iets niet ok gaat (wat altijd aan onszelf ligt), dan reageren ze supersnel.

Jessica Langenhoff, XXs2info

Al jaren tevreden klant. Ze helpen snel en goed. Als je meer hulp nodig hebt, kun je terecht bij Indigo. Maar heel vaak kom je er al uit met de kennisbank op de website. Ook als je geen professional... Al jaren tevreden klant. Ze helpen snel en goed. Als je meer hulp nodig hebt, kun je terecht bij Indigo. Maar heel vaak kom je er al uit met de kennisbank op de website. Ook als je geen professional bent.

Stichting Vrienden van Rusthout

Zeer betrouwbaar en klantgericht. Probleemmeldingen worden snel opgepakt en verholpen

voeding- en beweegadvies Inzicht

Persoonlijke benadering, betrokken en goed bereikbaar

Kaat Krabbelt

Zeer snelle, vriendelijke en deskundige hulp