JW Creaties

Zo ontzettend behulpzaam, ook bij dingen waarvan ik denk dat het niet per se moet, als enigszins digibeet ben ik al vaak enorm geholpen en snel. Binnen een paar uur zeker.

Jacques Bakx, LeadBuilders

Bij Just Host weten ze waar ze mee bezig zijn en als er dan toch iets niet ok gaat (wat altijd aan onszelf ligt), dan reageren ze supersnel.

Jessica Langenhoff, XXs2info

Al jaren tevreden klant. Ze helpen snel en goed. Als je meer hulp nodig hebt, kun je terecht bij Indigo. Maar heel vaak kom je er al uit met de kennisbank op de website. Ook als je geen professional... Al jaren tevreden klant. Ze helpen snel en goed. Als je meer hulp nodig hebt, kun je terecht bij Indigo. Maar heel vaak kom je er al uit met de kennisbank op de website. Ook als je geen professional bent.

Stichting Vrienden van Rusthout

Zeer betrouwbaar en klantgericht. Probleemmeldingen worden snel opgepakt en verholpen

voeding- en beweegadvies Inzicht

Persoonlijke benadering, betrokken en goed bereikbaar

Kaat Krabbelt

Zeer snelle, vriendelijke en deskundige hulp

René Smoorenburg

Efficiënt en zeer prettig!

Atelier Boschman

Altijd, maar dan ook altijd adequate toelichting op vragen en op een prettige fijne manier. Ik wordt zo goed geholpen.

Ton Jacobs

Snelle en goede service. Keer 12.

Michael

Ik heb mijn domein en webserver al jaren draaien zonder problemen, altijd snelle service (ook op "rare" tijdstippen). Ga zo door Just Host!