Dennis

Was leuk paar dingen dicht

Beste Dennis,
Begrijpelijk dat jullie ons niet met 5 sterren beoordelen vanwege de gesloten onderdelen.
Beste Dennis,
Helaas hebben we te maken met overmacht omdat de keuringspapieren nog niet helemaal in orde zijn terwijl hier wel op was gerekend.
Hopelijk hebben jullie ondanks het gesloten airpark en de battle baskets toch een leuke dag gehad bij ons en komen jullie in de toekomst nog eens terug.

Dave van As

Te druk omdat nieuwe gedeelte niet open is.
Te druk omdat nieuwe gedeelte niet open is.
Wij komen hier vandaag speciaal naar toe omdat het hier vernieuwd zou zijn. Tenslotte hadden we daarvoor al folders in de bus gehad. Is het nieuwe gedeelte niet eens open. Kei druk hier op minder trampolines.
Zwaar teleurgesteld, onze jongste zoon is vandaag jarig, zouden eigelijk vandaag naar Ninjatag gaan, maar vanwege de verbouwing, waarvoor wij flyers in de brievenbus hebben gehad, hier hebben we onze plannen gewijzigd. Kids balen enorm.
Nu is het ook nog eens te druk voor de het aantal beschikbare trampolines.
Mvg.Dave

Beste Dave van As,
Wij begrijpen jullie teleurstelling en balen zelf ook ontzettend van de situatie.
Beste Dave van As,
Ruim twee maanden geleden hebben wij alles in gang gezet voor de verbouwing. In de oorspronkelijke planning zou de verbouwing klaar zijn voordat de meivakantie van start zou gaan en zou in ieder geval het airpark op maandag gekeurd zijn. Het bovenstaande is ook allemaal volgens planning verlopen maar helaas bleek het in orde maken van het papierwerk iets dat het proces flink zou vertragen. Dit was door geen enkele betrokken partij voorzien waardoor er op voorhand ook geen rekening is gehouden met dit scenario. Het bestellen van de flyers moest uiteraard ruim op tijd en ook het bezorgen hiervan was al gepland.
Al met al dus een hele vervelende samenloop van omstandigheden waarvan wij hopen dat het vandaag wordt opgelost. We begrijpen dat dit voor jullie geen oplossing is, daar bieden wij onze excuses voor aan.
Graag attendeer ik je erop dat we altijd graag zoeken naar een passende oplossing wanneer gasten ons mailen of bellen om hun onvrede aan te geven. Wellicht kunnen we dit nog even via de mail bespreken.
Met sportieve groet,

ingo brands

Personeel is niet bang om een stapje extra te doen. wel veel regels maar dat moet ook wel voor de veiligheid. half sterretje eraf voor de vele regels.

ZieZoZooitje Weg

Leuk maar klein de schuimkussens in de bakken waren echt vies me vrouw en kind klaagde over stank zweet en scheetjes lucht dus dat was een tegenvaller

Beste ZieZoZooitje Weg,
Wij willen je graag bedanken voor jouw bezoek en review.
Beste ZieZoZooitje Weg,
Wij willen je graag bedanken voor jouw bezoek en review.
Onze foampits/blokkenbakken liggen er al vanaf onze opening 6 jaar geleden. Ondanks het feit dat we ze maandelijks schoonmaken en onlangs nog een lading nieuwe blokken hebben toegevoegd zien wij ook dat we iets moeten met deze bakken.
Er liggen volop nieuwe plannen om hier iets nieuws van te maken maar hier kunnen we helaas nog geen datum aan plakken, maar dat het gaat gebeuren is zo goed als zeker.
Hopelijk zien we jullie na deze transformatie nog eens terug.
Met sportieve groet,

Kim

Omdat er wel geteld 10 kinderen aan het springen zijn en ik niet van dichterbij een fotootje mag maken van het kinderfeestje van mijn dochter. Want dan moet ik een kaartje kopen om mee te springen…... Omdat er wel geteld 10 kinderen aan het springen zijn en ik niet van dichterbij een fotootje mag maken van het kinderfeestje van mijn dochter. Want dan moet ik een kaartje kopen om mee te springen… terwijl 1 foto binnen 2 tellen gemaakt is en ik helemaal niet mee hoef te springen.. betaald genoeg om wel een goede foto te kunnen maken, laatste keer dit in ieder geval..

Beste Kim,
Beste Kim,
Bedankt voor je beoordeling! Wat jammer dat je geen goede ervaring met ons hebt gehad. We stellen het erg op prijs dat je ons hierover hebt geïnformeerd. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. We hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan wel geheel volgens verwachting zal verlopen.
Team Jumpsquare