Jump-XL

janny

Een uur voor sluiting is het personeel aan het opruimen. Simpel kopje thee kan er niet meer van af, een uur voor sluiting gaar de keuken al dicht, personeel is drukker met het geld tellen dan een... Een uur voor sluiting is het personeel aan het opruimen. Simpel kopje thee kan er niet meer van af, een uur voor sluiting gaar de keuken al dicht, personeel is drukker met het geld tellen dan een beetje service naar klanten die net als anderen op de dat betalen voor een beetje goede service, maar na 20 uur dus niet meer, het tarief ook na 20 uir wat verlagen als je ook minder service wilt geven

Myzo

Het was heel leuk, het airpark vond ik het leukste.

Maartje van de Ven

Helaas hebben ze 1 uur minder leuk kunnen springen ivm een bso/opvang voor kinderen met een beperking. Hierdoor voelde mijn kinderen zich niet veilig genoeg om overal te springen.
Daarnaast...
Daarnaast ook een erg trage service betreft eten en drinken wanneer deze via qr-code besteld werd.

J. Van Welie

Leuke toestellen, sanitair was minder goed schoon en ook in het zitgedeelte was het niet schoon, veel stof en viezigheid op de grond bij de zitjes en banken.

Marlijn van der Bok

Superleuk voor vele leeftijden en het is er schoon en netjes. Prima horeca ook.

Harmen de Jong

Vond het echt heel jammer dat er zo weinig plek was, op 2 kleine ruitjes na, om de kinderen te zien springen.