Jump-XL

Marlijn van der Bok

Superleuk voor vele leeftijden en het is er schoon en netjes. Prima horeca ook.

Harmen de Jong

Vond het echt heel jammer dat er zo weinig plek was, op 2 kleine ruitjes na, om de kinderen te zien springen.

Arlette braad

Super service.. een vriendinnetje van mijn dochter kreeg een epileptische aanval en ze waren zo lief voor haar... er werd meegedacht en we kregen gratis kaartjes voor een volgende keer... en als... Super service.. een vriendinnetje van mijn dochter kreeg een epileptische aanval en ze waren zo lief voor haar... er werd meegedacht en we kregen gratis kaartjes voor een volgende keer... en als klap op de vuurpijl heeft ze boaz ontmoet.. dus haar ochtend werd toch een beetje goed gemaakt doordat ze met haar idool op de foto mocht

Mariska

Slechte bediening. Ons eten werd los van elkaar geserveerd. Hadden voor 5 personen besteld. vieze wc's eten komt niet overeen met de bijgevoegde plaatjes op de menu kaart.

Reactie Jump-XL:

Beste Mariska,
Beste Mariska,
We willen je hartelijk bedanken voor het delen van je ervaring bij JumpXL. Het spijt ons ten zeerste te horen dat je bezoek niet aan je verwachtingen voldeed en dat je teleurgesteld bent over de geboden service en faciliteiten.
We nemen je feedback zeer serieus en willen graag onze oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken die je hebt ervaren. Het is onze topprioriteit om al onze gasten een geweldige en plezierige tijd te bezorgen, en het feit dat we hierin tekort zijn geschoten betreuren we ten zeerste.
We zullen je opmerkingen zorgvuldig bekijken en intern bespreken om verbeteringen aan te brengen waar nodig. We streven ernaar om de kwaliteit van onze service en faciliteiten voortdurend te verbeteren, zodat elke bezoeker een fantastische ervaring heeft bij JumpXL.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. We waarderen je eerlijke feedback enorm en hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft om je beter van dienst te zijn en je een geweldige tijd te bezorgen.
Team JumpXL Ede

Jenneke

Veel te harde muziek

Reactie Jump-XL:

Beste Jenneke,
Wij betreuren dat uw ervaring bij ons niet optimaal was door het volume van de muziek. Wij nemen uw feedback mee voor in de toekomst.
Team JumpXL Ede