Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Harry

Nooit doen...

Advies gesprek duurde 15 minuten

zijn er niet

Binnen 20 minuten was heer weer weg

Reactie Jordens Kunststoffen BV:

Geachte heer de Graaf,
Zojuist u telefonisch gesproken om toelichting te krijgen op uw review.
Geachte heer de Graaf,
Zojuist u telefonisch gesproken om toelichting te krijgen op uw review.
Wij vinden het jammer dat uw review puur op een verkoopgesprek aan huis is gebaseerd en op veel punten eigenlijk onzorgvuldig en onterecht is beoordeeld. Vele punten kunt u niet beoordelen als u alleen een verkoopgesprek heeft gehad en wij geen werk voor u hebben uitgevoerd. Verder nemen wij onze klant tevredenheid zeer serieus, wij vinden het dan ook jammer dat wij niks kunnen doen om uw ervaring te verbeteren. Jammer dat er sprake is van verschillen in inzicht, wij doen zo ons best het voor iedereen zo goed mogelijk te willen doen.
Mvg, Team Jordens

R. Vermeulen

Zeer goede service en heel professioneel, Wij hebben kunststof kozijnen laten plaatsen en de kwaliteit, montage en service was uitstekend!

geen het was top

Zeer kundige en aardige monteurs maar ook de medewerkers op kantoor staan altijd voor ons klaar.

Ik zal Jordens Kunststofkozijnen zeker aanbevelen

Kuiper

Prettige adviseur, dacht actief mee en gaf goede tips zonder opdringerig te zijn. Later kwam de architect om alle maten op te nemen en bleek er een inschattingsfout te zijn gemaakt, waardoor de... Prettige adviseur, dacht actief mee en gaf goede tips zonder opdringerig te zijn. Later kwam de architect om alle maten op te nemen en bleek er een inschattingsfout te zijn gemaakt, waardoor de dakkapel 34 cm kleiner moest worden. Als compensatie draai/kiepraam kosteloos toegevoegd gekregen.
Aanvraag voor de vergunning via Jordens laten lopen, geen omkijken naar gehad. Op de plaatsingsdag waren de monteurs keurig op tijd, hebben snel en kundig gewerkt en om 16 uur waren beide dakkapellen keurig geplaatst. Zeker een aanrader.

De datum van plaatsing is erg ruim aangehouden (september, oktober, november), wat te begrijpen is. Echter had het wel fijn geweest om iets eerder een indicatie te krijgen dat het pas in november... De datum van plaatsing is erg ruim aangehouden (september, oktober, november), wat te begrijpen is. Echter had het wel fijn geweest om iets eerder een indicatie te krijgen dat het pas in november geplaatst kon worden. Dit ivm de afspraken met het timmerbedrijf wat na plaatsing zou komen

De dakkapellen zijn keurig kant en klaar afgemaakt bij jullie op locatie, hierdoor is alles snel geplaatst en ziet het er top uit.

Overige opmerkingen

Zijn tevreden en houden jullie in gedachten als we in de toekomst kunstof kozijnen willen laten plaatsen

Lotte Sunderman

Professioneel bedrijf die kwaliteit, garantie en zekerheid aanbied

Enige verbeterpunt: Tijdstip aangeven hoe laat ze ongeveer beginnen, daarvoor had ik nu gebeld. Verder alles top!

Goede opvolging na offerte, met facturen en ook na plaatsing opvolgen of alles tevreden is. Dat geeft toch een goed vertrouwd gevoel.

Overige opmerkingen

Duidelijke communicatie, altijd te bereiken.

Ra de Vette

Snel vakkundig vriendelijk en goede service zijn hier zeker van toepassing

Misschien meer naamsbekendheid

Prima bedrijf

Kwaliteit en uitvoering

Nico Hoogelander

Prima ervaring

Netjes en snel werkende vriendelijke medewerkers

Zo doorgaan

Schaaphok

Zeer goede ervaring, prettige gesprekken en afspraken worden nagekomen. Vakkundige vaklui, die netjes en hard werken.

Communicatie rond aanvang uitvoering zou iets specifieker kunnen. bv. het brengen/ophalen van bouwafval container

Vaktechnische kennis

Natasja Molendijk-van een Hengst

Goede service zowel bij verkoop als door de monteurs

Niet

Netheid mensen