Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

P.R. V.

Geen idee.

Al het personeel is vriendelijk, netjes en correct in de omgang, als ook zeer professioneel.
De service is zeer goed!

Overige opmerkingen

De showroom was klein, maar dat kwam door een verbouwing van het pand.
De showroom was klein, maar dat kwam door een verbouwing van het pand.
Parkeergelegenheid was op het moment van het bezoeken wat aan de krappe kant, maar dat zal ook wel met de verbouwing te maken hebben gehad gezien het aantal bouwvoertuigen.

Johan Houtman

er is altijd wel iets te verbeteren

Monteurs dikke prima!

Overige opmerkingen

blijf goed communiceren met elkaar op de zaak

Gert van Rossum

Een mooie dakkapel geplaatst.

Afspraken zouden beter nagekomen moeten worden. Pas na de vierde afspraak zijn de vorsten vast gelegd.
De dakkapel plaatsen was meer een wedstrijd wie is de snelste i.p v. wie plaats hem het mooiste. Zonder teveel van schade aan het plafond aan te richten.

Dakkapel ziet er prima en degelijk uit. In de showroom en thuis zijn we prima geadviseerd.

Overige opmerkingen

Ik kreeg de indruk dat de monteurs als ze klaar zijn naar huis mogen. Dit was te merken.

Wdezanger

Tussen afdelingen onderling betere afstemming

Mooie kwaliteit

Donders

Uitstekend werk geleverd

Geen verbeterpunten

Vakkundig personeel, goede kwaliteit ramen en kozijnen

Richard

Dakkapel is top, afwerking zeer slecht

Duidelijkere afspraken hoe de afwerking van een dakkapel aan de binnenzijde gedaan wordt.

Inmeten er nauwkeurig en genoeg keuzemogelijkheden voor dakkapel

Overige opmerkingen

Heel bijzonder dat de afwerking erg slecht is. Na contact is er verder niks meer van jullie gehoord. Schade aan de binnenzijde van de wand NAAST de dakkapel hebben we zelf moeten repareren.

J. Ooms

Gewoon goed

N.v.t.

De werkzaamheden begonnen op tijd

N.v.t.

John Lems

Betrouwbaar, mooi werk afgeleverd met een prima afwerking.

Overige opmerkingen

Ben blij dat we voor Jordens zijn gegaan;-)

Patrick

Goede kwaliteit en service.

Wellicht dat een samenwerking met een raambekledingspecialist van toegevoegde waarde kan zijn voor de klant.

Goede kwaliteit materialen, zorgvuldige montage, vriendelijke monteurs en een goede service met nazorg.

Jonas-Rotee

Redelijk goed

communicatie verliep niet geheel soepel, mails niet gelezen danwel onbeantwoord gelaten, te vroeg op een afspraak komen, wat weer resulteerde in een nieuwe afspraak. stokjes voor ventillatieroosters... communicatie verliep niet geheel soepel, mails niet gelezen danwel onbeantwoord gelaten, te vroeg op een afspraak komen, wat weer resulteerde in een nieuwe afspraak. stokjes voor ventillatieroosters vergeten,afwerking raamkozijn in eerste instantie minder fraai dan de ernaast geinstalleerde schuifpui; dit werd op ons verzoek wél in orde gemaakt. Onder de schuifpui een slordig , niet funktionerend kitwerk zichtbaar, ook dit werd na navraag of dit de bedoeling was, hersteld door het geheel met cementmortel af te dichten. Enige jammere hiervan was de kleur die mismatched met de terrastegels .
verder belt de verkoper na afmelding installatie heel vriendelijk met de vraag of alles naar wens is verlopen en of we het resterende bedrag willen overmaken, dit is tikkie slordig want dit was meteen na installatie gedaan.

Vriendelijk personeel, werken netjes.

Overige opmerkingen

bijzonder dat je wordt gebeld om deze enquette in te vullen, met de belofte een doos bonbons hiervoor te krijgen...