Ja

Snelle levering. sneller dan vooropgesteld.

Goede kwaliteit
Perfecte levering

Levering binnen 4 dagen na bestelling. Bij levering ontbrak 1 onderdeel wat ook binnen 4 werkdagen werdgeleverd. Bij de montage is er een ruit gebroken. Wat ik super goed vond was bij de nalevering... Levering binnen 4 dagen na bestelling. Bij levering ontbrak 1 onderdeel wat ook binnen 4 werkdagen werdgeleverd. Bij de montage is er een ruit gebroken. Wat ik super goed vond was bij de nalevering van het ontbrekende onderdeel ook de ruit gratis werd meegeleverd . Waarvoor nogmaals dank.

Zeer goede service!!!!!

Leon

Leuke actie! Geldt dit ook voor andere merken?

Doen iets extra's

Super mooi product dat heel snel is geleverd.

Mooie degelijke kweekkas voor een mooie prijs.

Prima service. De verzending van het eerste pakket (glas en aluminium ) was geen succes. Dozen met aluminium veel te laag om deze samen met de kisten met glas (hoger) te verzenden. We hopen dat de... Prima service. De verzending van het eerste pakket (glas en aluminium ) was geen succes. Dozen met aluminium veel te laag om deze samen met de kisten met glas (hoger) te verzenden. We hopen dat de condens bij de uitzetraampjes met de toegezonden plakstrips is opgelost
Groeten

Reactie Jimmy at Work:

Beste heer Bosch,
Beste heer Bosch,
We begrijpen niet helemaal wat u bedoelt met dat de verzending geen succes was. We verzenden namelijk alles op pallets, zodat het heelhuids bij u geleverd wordt en er geen transportschade kan ontstaan. Mocht dat toch zo zijn, dan kunnen wij dat oplossen. Is er iets beschadigd dan? We hebben hier namelijk ook nog niets over vernomen van u, terwijl we u wel al vaker telefonisch te woord hebben gestaan. Wij hopen dat u na alle geboden oplossingen door onze klantenservice wel tevreden bent met de tuinkas en zouden het dan ook heel erg fijn vinden als u de beoordeling wilt aanpassen naar een positievere.

BJ Van Nieuwenhuijsen

Had wat vragen is wel beantwoord wel snel geleverd

Ken ik niet

Reactie Jimmy at Work:

Beste BJ van Nieuwenhuijsen,
Beste BJ van Nieuwenhuijsen,
We vinden het heel vervelend om te lezen dat u geen goede ervaring met ons heeft. We hebben het even nagekeken en zijn er inderdaad achtergekomen dat de handleiding niet in het Nederlands is. We gaan dit direct oplossen. Excuses voor het ongemak. Mocht u problemen bij het opbouwen, dan kunt u altijd onze klantenservice benaderen om tips en uitleg te vragen. Alle onderdelen zijn genummerd en het helpt al heel erg door eerst alles te sorteren en vervolgens te beginnen met bouwen. Dat is onze ervaring. Ik hoop dat u aan de hand van deze review ook bereid bent de beoordeling te herzien.

Degelijke kwaliteit tuinkas gekocht type Prestige. We hebben hem inmiddels een kleine maand in gebruik en met de eerste zon van het jaar begint het kweken ook op te schieten. Tot nu toe heel... Degelijke kwaliteit tuinkas gekocht type Prestige. We hebben hem inmiddels een kleine maand in gebruik en met de eerste zon van het jaar begint het kweken ook op te schieten. Tot nu toe heel tevreden.

Goede kwaliteit
Eenvoudig op te bouwen