De Vriendt Ruben

Snelle reactie bij het stellen van vragen. Dinsdag tuinkas besteld en donderdag geleverd. Geen enkel doet hen na!

Snelle service.

Jouke

Een Four Seasons 500 met polycarbonaat beglazing besteld en direct geleverd gekregen.
Het is even zoeken naar de onderdelen en beschrijving als je het voor het eerst monteert, maar het is goed gelukt. De onderdelen passen perfect en de aantallen kloppen precies. De (kleine) problemen bij de montage werden direct opgelost. Wellicht zouden er enkele foto's bij de montagehandleiding toegevoegd kunnen worden: de tekeningen kloppen wel, maar zijn bij een eerste montage wat onduidelijk.
Ik heb het kasje alleen kunnen monteren: het meeste werk was om een goede fundering te maken.
De kas heeft de storm van afgelopen maanden perfect doorstaan.

Goed product; prima service.

Hans

Ik heb een Prestige 300 zwart gekocht naar aanleiding van mijn bezoek in de showroom van het bedrijf. Ook gekeken bij de concurrent en daarom was de keus snel gemaakt. De gehele kas ziet er perfect... Ik heb een Prestige 300 zwart gekocht naar aanleiding van mijn bezoek in de showroom van het bedrijf. Ook gekeken bij de concurrent en daarom was de keus snel gemaakt. De gehele kas ziet er perfect uit en de glas bevestiging is gewoon beter dan de concurrent en tevens 4 mm dik I.p.v. 3 mm bij de concurrent. De handleiding had een paar fouten maar na tel. overleg was dit opgelost. Teven een montagefout van mij werd door Gardenmeister goed opgepakt en idem opgelost. Vooral goed lezen van de handleiding is zeer belangrijk blijkt wel.Maar nu staat er ook wat!

Goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijke en goede service!! Komt afspraken goed na.

Elea

Tuinkas Forest Star 400 gekocht. Netjes op tijd geleverd.
Tuinkas Forest Star 400 gekocht. Netjes op tijd geleverd.
Bedenk echter goed wanneer je deze kas koopt, dat het absoluut niet lukt om in 1 dag klaar te hebben. De fundering zelf kost al goed en wel een dag. Deze op beton pallisades geplaatst. Daarboven op de metalen fundering geplaatst. De beschrijving van de fundering was waardeloos. 1 blaadje met plaatjes die slecht zichtbaar zijn en onvolledig. Er worden bijvoorbeeld 6 pootjes meegeleverd. Het is vanzelfsprekend dat er 1 in elke hoek wordt geplaatst, maar de andere 2? De beschrijving van de kas was ik ook niet heel erg blij mee. Niet alles was duidelijk. Ik heb met Gardenmeister gebeld omdat ik er niet meer uit kwam. Het gesprek ging eerst een beetje moeizaam, maar uiteindelijk hebben ze mij verder op weg geholpen. Het plaatsen moet echt minimaal met 2 personen gebeuren. Het dak is zwaar. Het is noodzakelijk om de onderste metalen rand van de zijwanden van de kas te bevestigen aan de fundering zelf. Zeker wanneer de kas (net als die van mij) in de open velden staat en de wind er vol op staat.
Na 4 dagen werken (incl. fundering) is de kas opgebouwd, en ik moet zeggen dat het er super mooi uit ziet. Kwaliteit is heel goed.
Ik ben, nu het uiteindelijk staat, er erg blij mee.

Goede kwaliteit tuinkas, op tijd geleverd.

Goed Groen

Hele mooie en voordelige serre. We hadden wel wat moeite om ze in elkaar te zetten. Maar het is gelukt en het resultaat is fantastisch. Een pareltje!

Mooi formaat, degelijk materiaal, voordelig

Jos van Brakel

Geweldige service en klantvriendelijkheid.
Door mijn onhandigheid was er tijdens de montage een ruit gesneuveld.
Kreeg gratis nieuwe ruit.
Ook telefonisch goede uitleg als ik even...
Geweldige service en klantvriendelijkheid.
Door mijn onhandigheid was er tijdens de montage een ruit gesneuveld.
Kreeg gratis nieuwe ruit.
Ook telefonisch goede uitleg als ik even iets niet goed begreep.

Goede kwaliteit van de Forester 100
Gekozen voor de groende uitvoering en staat prachtig in onze tuin.
Met een perfecte bijgeleverde fundering staat hij als een huis.
Zeker als je...
Goede kwaliteit van de Forester 100
Gekozen voor de groende uitvoering en staat prachtig in onze tuin.
Met een perfecte bijgeleverde fundering staat hij als een huis.
Zeker als je dat precies volgens de instructies uitvoert.

Wij hebben alle tuinkassen bekeken en vergeleken van Fonteyn tot aan Gardenmeister, maar de prestige is qua prijs / kwaliteit absoluut de beste. Het opbouwen duurde ongeveer 3 dagen, maar dan is ook... Wij hebben alle tuinkassen bekeken en vergeleken van Fonteyn tot aan Gardenmeister, maar de prestige is qua prijs / kwaliteit absoluut de beste. Het opbouwen duurde ongeveer 3 dagen, maar dan is ook af en klaar.

Prijs!

Wp de Groot

We zijn super blij met onze kas. Een echt sieraad in de tuin. Het opzetten doe je het beste met twee personen.
Het duurt even maar dan staat er ook echt wat.
Er was een glas gesneuveld...
Het duurt even maar dan staat er ook echt wat.
Er was een glas gesneuveld tijdens vervoer maar direct een nieuwe ontvangen.
De onderdelen van de kas was keurig verpakt.
Nog steeds superblij.

steyaert philippe

Wij zijn nog steeds zeer tevreden over onze aankoop v/d serre nu 2 jaar geleden.
Bij levering v/d serre was er glasbreuk vastgesteld ,na melding hiervan,zijn er kort nadien nieuwe glasdelen aangekomen.
prijs -kwaliteit zeer goed en service TOP !!!

Zeer goede en vriendelijke communicatie.
Goede naservice

alain Herssens

Zeer goede snelle service. mooi en stevig verpakt.
geen on aangename verassingen.

snelle service - correcte prijs