Dekens Sandra

Wij hebben een heel fijne ervaring met Jimmy at Work. Zijn steeds telefonisch bereikbaar met alle nodige informatie. Zeer vriendelijke mensen. De bestelling wordt goed opgevolgd, correcte levering... Wij hebben een heel fijne ervaring met Jimmy at Work. Zijn steeds telefonisch bereikbaar met alle nodige informatie. Zeer vriendelijke mensen. De bestelling wordt goed opgevolgd, correcte levering en een zeer duidelijke handleiding. Kortom…deze firma is een echte aanrader!

Heel vriendelijk en steeds bereikbaar voor alle informatie. De bestelling wordt goed opgevolgd en medegedeeld aan de klant. Vermelde leveringsdatum wordt nageleefd. Werken met mooi en sterk... Heel vriendelijk en steeds bereikbaar voor alle informatie. De bestelling wordt goed opgevolgd en medegedeeld aan de klant. Vermelde leveringsdatum wordt nageleefd. Werken met mooi en sterk materiaal.

Beste mevrouw Dekens,
Beste mevrouw Dekens,
Bedankt voor uw positieve feedback en de aanbeveling! We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent met uw aankoop in onze webshop, de levering en onze klantenservice. We wensen u veel plezier met de bestelde pergola.
Team Jimmy at Work

JeWa Logistics BV J.A. de Bruijn 3454 CR De Meern.

Uitstekend bedrijf! Goed en strak georganiseerd.

Uitstekende communicatie en komen afspraken goed na.

Verbeterpunten en/of tips

Meer reclame maken voor uw producten, dienstverlening en uw bedrijf. Geheel zal meer naamsbekendheid opleveren en dus ook omzet. Succes !

Beste meneer de Bruijn,
Beste meneer de Bruijn,
Bedankt voor uw positieve feedback en de aanbeveling! We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent met uw aankoop in onze webshop en onze klantenservice. We wensen u veel plezier met het bestelde tuinkas.

VC Erwin

Alles prima verlopen, de bestelling, de levering . De handleiding was duidelijk, op een paar uur stond ons paviljoen in elkaar, zeker een aanrader. Super!

Alles keurig geregeld

Beste meneer van Calster,
Beste meneer van Calster,
Bedankt voor uw positieve feedback en de aanbeveling! We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent met uw aankoop in onze webshop en onze klantenservice. We wensen u veel plezier met het bestelde Pergola.

Bert van ravenswaaij

Erg klantvriendelijk aan de telefoon nadat de bode had vezuimd om de lever datum te meldenen plots smorgens aan de deur stond heel veel exusses gehad terwijl het jullie schuld het niet eens was 👍👍

Eenvoudig met goede handleiding

Beste meneer van Ravenswaaij, beste mevrouw van Ravenswaaij,
Beste meneer van Ravenswaaij, beste mevrouw van Ravenswaaij,
Bedankt voor uw positieve feedback en de aanbeveling! We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent met uw aankoop in onze webshop en onze klantenservice. We wensen u veel plezier met het bestelde tuinhuis.

Jacqueline

Helaas moeten we na maanden wachten op een oplossing en een toezegging daartoe concluderen dat het niet goed komt met onze kas. Deze hebben wij in voorjaar van 2021 gekocht. Direct na installatie,... Helaas moeten we na maanden wachten op een oplossing en een toezegging daartoe concluderen dat het niet goed komt met onze kas. Deze hebben wij in voorjaar van 2021 gekocht. Direct na installatie, bleek de, €2500 kostende, kas zo lek als een mandje. Na veel aandringen van onze kant is er iemand van het bedrijf langskomen. Die kon geen montagefout constateren maar constateerde wel dat de geleverde raamrubbers een fabrieksfout hadden. Deze waren te klein gemaakt waardoor het probleem was ontstaan. We hebben nieuwe rubbers gekregen en hebben alle ramen moeten verwijderen en opnieuw rubbers aan moeten brengen in de strips. Een heidens karwei natuurlijk maar alles om zo snel mogelijk het binnenkomende water te stoppen. De kas bleef lekken, precies als daarvoor. Het water stroomde letterlijk naar binnen. Inmiddels via een Facebook tuingroep toevallig berichten van andere mensen met precies hetzelfde probleem met een kas van Jimmy at Work. Na maanden van heen en weer mailen, meldingen over "onderzoeken" kregen wij het definitieve bericht. Er is geen oplossing en het probleem moet bij ons zitten. Ineens zou de kas waarschijnlijk niet waterpas staan. Wij hebben juist alles met de medewerker doorgenomen toen hij hier was, echt kolder. Oplossing van Jimmy at Work? Zoek het maar uit, wij doen niks en "u bent de enige" De mensen met dezelfde ervaring via Facebook krijgen hetzelfde bericht. Nu in de winter is alles zeiknat en de gestekte planten vol met schimmel. Weggegooid geld dus!

Goede website

Verbeterpunten en/of tips

Eerlijk zijn, het is een kunst een klant maanden aan het lijntje te houden met onduidelijke onderzoeken (nooit kon duidelijk gemaakt worden wat er onderzocht werd) Na een productiefout van de... Eerlijk zijn, het is een kunst een klant maanden aan het lijntje te houden met onduidelijke onderzoeken (nooit kon duidelijk gemaakt worden wat er onderzocht werd) Na een productiefout van de raamrubbers geen enkele financiële tegemoetkoming en erger, nu de kas nog steeds zo lek is als een mandje het gewoon helemaal laten afweten.

Beste Jacqueline,
Beste Jacqueline,
We vinden het vervelend dat u niet tevreden bent met de door u bestelde tuinkas. We hebben er alles aan gedaan om het probleem op te lossen. Alle details hierover vindt u terug in het gewisselde mailverkeer. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. U kunt te allen tijde contact opnemen met onze klantenservice.

Johan

Tuinkas Forrester 200 besteld en later nog wat accessoires. Men nam keurig contact met ons op om te zorgen dat alles in één zending werd geleverd. Keurig op de afgesproken tijd werd alles geleverd.... Tuinkas Forrester 200 besteld en later nog wat accessoires. Men nam keurig contact met ons op om te zorgen dat alles in één zending werd geleverd. Keurig op de afgesproken tijd werd alles geleverd. Prachtige kas waar je wel de tijd voor moet nemen om te monteren. Het glaspakket bleek niet compleet. Op maandag daarover gebeld en mij werd verteld dat de ontbrekende panelen zouden worden nagezonden. Donderdag werd een groot pakket geleverd met de ontbrekende panelen. Dus fantastisch opgelost. Nu staat in de tuin een prachtige kas.

Afspraken worden prima nagekomen en problemen worden uitstekend opgelost

Beste klant,
Beste klant,
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn verheugd te vernemen dat u tevreden bent met uw aankoop in onze webshop en de snelle levering. We wensen u veel plezier met uw bestelling.

Kim

Tuinkas Four Seasons 100 met veiligheidsglas 4mm zwart hier gekocht. Ik hou er van! Wat een ontzettende fijne kas! Het in elkaar zetten was wel ff een dingetje, de handleiding is soms niet heel... Tuinkas Four Seasons 100 met veiligheidsglas 4mm zwart hier gekocht. Ik hou er van! Wat een ontzettende fijne kas! Het in elkaar zetten was wel ff een dingetje, de handleiding is soms niet heel handig maar ooooh zo de moeite waard. Ik geniet er elke dag van

Goede service en snelle levering

Beste Kim,
Fijn om te horen dat je zo tevreden over ons en onze tuinkas bent.
We wensen je nog veel plezier met je tuinkas.

Stelwagen

De ruim op tijd bestelde en betaalde kas werd op het laatste moment niet geleverd omdat het glas zogenaamd op zou zijn.
Er werd niet meegedacht over een alternatief. Ook geen tegemoetkoming...
Er werd niet meegedacht over een alternatief. Ook geen tegemoetkoming voor de kosten van al gemaakte voorbereidingen .
We hebben na veel zoeken een ander bedrijf gevonden.
Jimmy at work is een simpele dozen schuiver, waardeloos.

Website bovenaan google zoeken.

Kom afspraken na.

Beste hr. Stelwagen,
Wij vinden het erg vervelend dat we door een fout in onze voorraad uw order niet uit hebben kunnen leveren. Een passend alternatief voor een Foreststar 300 hebben wij niet....
Beste hr. Stelwagen,
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Loes

Prima service! Miste een onderdeeltje en na 1 telefoontje dag later al ontvangen.

Goede communicatie, goed bereikbaar en zeer vriendelijk.

Ga zo door

Hallo Loes
Fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent.

Hoentjen

We hebben een tuinkas Foreststar 400 met veiligheidsglas en automatische raamopeners en regenpijpen gekocht. We hadden in eerste instantie 3 ramen niet geleverd gekregen. Ik heb hun gemaild en ze... We hebben een tuinkas Foreststar 400 met veiligheidsglas en automatische raamopeners en regenpijpen gekocht. We hadden in eerste instantie 3 ramen niet geleverd gekregen. Ik heb hun gemaild en ze hebben deze gelijk de volgende dag geleverd gekregen. Het bouwen van de kas staat goed beschreven in de handleiding, maar het is wel een klus van een paar dagen.
We hadden nog wat problemen met de raamopener en wisten niet goed hoe we dit konden bevestigen. Na even gemaild te hebben, kregen we een aantal foto's en we misten nog een paar extra boutjes hiervoor. Deze hebben ze ook meteen opgestuurd. De raampjes gaan nu automatisch open. Echt heel mooi systeem.
We zijn erg blij met het resultaat en de service die ze geleverd hebben.

Service

Hallo,
Fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent, ondanks dat je een de raamopeners miste.
We wensen je nog veel plezier met je tuinkas.