Mirjam

Eerst gaan kijken in de showroom naar de foreststar maar toen toch voor de mooie kwaliteit van de prestige 300 gegaan. Super blij mee! We miste een onderdeel maar dat werd netjes nagestuurd.... Eerst gaan kijken in de showroom naar de foreststar maar toen toch voor de mooie kwaliteit van de prestige 300 gegaan. Super blij mee! We miste een onderdeel maar dat werd netjes nagestuurd. Bedankt voor de top service!

Service en de super mooie kwaliteit.

Andy

Prijs

Goed. Het opbouwen is goed gegaan, maar we hebben wel de tijd voorgenomen ( samen met de buurman ). De tuinkas is stevig en heeft 4mm veiligheidsglas. dit zie je bijna nergens meer. Een echte... Goed. Het opbouwen is goed gegaan, maar we hebben wel de tijd voorgenomen ( samen met de buurman ). De tuinkas is stevig en heeft 4mm veiligheidsglas. dit zie je bijna nergens meer. Een echte pluspunt!

Geen spring clips. Vroeger wel gehad, maar dat werkt gewoon niet.

Velthuizen

Uitstekende service en buitengewoon vriendelijke behandeling.

bestellen van benodigde onderdelen verloopt ongekend goed was dit maar zo bij meerdere bedrijven, top service.

Linda Moerkerken

Wij hebben de kas ( Foreststar 200) in vier dagen in elkaar gezet. De kas staat keurig, wij zijn heel tevreden.

Alle aanwezige onderdelen goed aangegeven en genummerd

Wij zijn uitermate tevreden over de hobby kas

Service en kwaliteit

Geert

Fijn dat ze een winkel hebben.

Assortiment en prijs

Harrie

Fijn dat ze een showroom hebben daardoor heb ik een andere keuze gemaakt. Internet blijft lastig:)

Ze hebben een showroom