Wat vond je van de locatie?
Wat vond je van de catering?
Wat vond je van de service?

Laila van der Linden

Ik vond het enorm fijn om met Kelly samen te werken. Zij heeft veel ervaring en heeft van het begin tot eind met ons meegedacht. Kelly is super klantgericht en kan je enorm op je gemak stellen. Geen... Ik vond het enorm fijn om met Kelly samen te werken. Zij heeft veel ervaring en heeft van het begin tot eind met ons meegedacht. Kelly is super klantgericht en kan je enorm op je gemak stellen. Geen vraag is te veel en Kelly staat altijd voor je klaar om je te helpen (zelfs in de weekenden). Ook de rest van het team: AV & catering, hebben ons echt weten te ontzorgen op de dag zelf. Wij kunnen nu al niet wachten tot het volgende event in het theater!

SocialToday Event

stichting RIONED

Het was een prettige samenwerking, met veel begrip en snelheid

RIONEDdag 2024

Norma Wouters-Snell

Boek al jaren locaties bij de Jaarbeurs (veelal Jaarbeurs Meetup). De support bij het organiseren is altijd heel goed.

amfori Network Connect

EventSummit

Prima samenwerking met Hidde en Tamara

EventSummit

Ibtisame Bougha-Loukili

Leuke samenwerking met Moniek gehad, altijd een snelle reactie en kon goed meedenken

FR&R dag - 31 jan 2024

DTV Consultants

Verloopt altijd goed en is een fijne locatie. Jammer dat er toch niet iets is gedaan aan het geluid bij de bar. Ik heb daar heel veel opmerkingen over gekregen. Ondanks dat ik het een paar keer heb... Verloopt altijd goed en is een fijne locatie. Jammer dat er toch niet iets is gedaan aan het geluid bij de bar. Ik heb daar heel veel opmerkingen over gekregen. Ondanks dat ik het een paar keer heb aangegeven is er toch niets mee gedaan. Dat is jammer. Verder prima.

Studiedag Verkeerslichten

Arnold Drijver

Samenwerking helemaal prima met Jaarbeurs en Heuvelman - prima studio dat goed voldoet aan de eisen voor onze livestream - goed contact en goed meedenken met ons als klant - de gang als wachtruimte... Samenwerking helemaal prima met Jaarbeurs en Heuvelman - prima studio dat goed voldoet aan de eisen voor onze livestream - goed contact en goed meedenken met ons als klant - de gang als wachtruimte is niet ideaal maar ook lastig te veranderen (wellicht zou een deel van het aangrenzende restaurant kunnen worden gebruikt / verbouwd) maar overkomelijk - wellicht wat tafels ipv alleen een rij stoelen - kritische noot betreft de catering die is gewoonweg beneden hetgeen ons senior management en directie gewend is - zowel qua aanbod; beleving en service. Ik weet niet waar vraag 3 'service' naar verwijst - maar als dit de catering betreft dan 1 ster als dit de studio betreft dan 5.

Livestream Stage Entertainment

Guus Feron

Wisselend afhankelijk van groepsgrootte…

Congres LVB

Marga Groot Zwaaftink - Commgres

Er werd goed meegedacht

Taalcongres

Pro Industry

Geheel ontzorgd vanaf het moment van binnenkomst, erg fijn.

Kick off event