Itec

Prijs-kwaliteitverhouding
7.4/10
Bereikbaarheid (service)

Ron G

Monteur op bezoek gehad na storing. Heel goed geholpen en ging pas weg nadat het was opgelost. Service volgens contract met net dat beetje extra zorgt voor fijne ervaring met Itec.

- klantvriendelijkheid monteurs

- geen

Frans

Snelle service en vriendelijk personeel. Reactietijd is goed, na bellen wordt het probleem z.s.m. al dan niet meteen opgelost.

Niks op aan te merken

Janneke T

Van de week ging onze printer stuk, heel vervelend want wij kunnen niet zonder printer. Itec gebeld en ze kwamen meteen met een oplossing. Dit noem ik service! Mag ook wel een keer gezegd worden.

Denken mee met ons!

Peter

Prima bedrijf! Was benaderd voor een oriëntatie gesprek. Een goed gevoel overgehouden aan het gesprek en ervoor gegaan. Alles was tot in de puntjes geregeld, service was top! Vriendelijk personeel,... Prima bedrijf! Was benaderd voor een oriëntatie gesprek. Een goed gevoel overgehouden aan het gesprek en ervoor gegaan. Alles was tot in de puntjes geregeld, service was top! Vriendelijk personeel, zowel intern als de servicemonteurs. Zeker aan te raden!

Wat zijn de sterke punten voor Itec?

Ze luisteren naar je en komen met een goed aanbod. Daarnaast is een printer een printer en krijg je bij Itec de service die je verwacht!

Momenteel nog geen

Theo

Laatst contact gehad met het bedrijf over de mogelijkheden. Werd vriendelijk geholpen en uiteindelijk zijn we tot een mooie deal gekomen. Helemaal top!

Wat zijn de sterke punten voor Itec?

Zeer vriendelijk personeel die graag met je meedenken en zorgen voor een goed aanbod!

nog geen gevonden

M.W.A. Noorman

Na overleg met een medewerker van Itec is mijn overeenkomst in positieve zin aangepast. Dit keer vriendelijk te woord gestaan en klantgericht. Ik neem hierbij mijn negatieve berichtgeving terug.

Wat zijn de sterke punten voor Itec?

Goed reageren op negatieve feedback.

Wat zijn verbeterpunten voor Itec?

Gewoon een prima bedrijf! Goed te bereiken, goede apparatuur. We kunnen printen wat we willen en staan nooit stil. Wat je verwacht van een printer.

- Snelle service
- Goed te bereiken
- Vriendelijk personeel

Wat zijn verbeterpunten voor Itec?

- Iets beter communiceren voor meer duidelijkheid

h. belrhaiti

Zeer slechte ervaringen. U wordt niet geïnformeerd over verlenging van het contract en het bedrijf richt zich alleen op zichzelf. De klant is niet belangrijk en voordat u het weet zit u voor... Zeer slechte ervaringen. U wordt niet geïnformeerd over verlenging van het contract en het bedrijf richt zich alleen op zichzelf. De klant is niet belangrijk en voordat u het weet zit u voor meerdere jaren vast aan een te duur contract. Doe geen zaken met dit bedrijf!!

Wat zijn de sterke punten voor Itec?

U voor de gek hoeden en misleiden.

Wat zijn verbeterpunten voor Itec?

Die zijn er niet. Stop er mee!!

Alleen geïnteresseerd in hun eigen belang. Contract stilzwijgend verlengen met 7 jaar. Doe geen zaken met dit bedrijf.

Eerlijk zijn.

Coop supermarkt Donkerbroek

Na enig meningsverschil toch tot een passende oplossing gekomen.