Itec

Prijs-kwaliteitverhouding
7.4/10
Bereikbaarheid (service)

Dibo Dartwinkel

Het bedrijf heeft de neiging om met kleine lettertjes te werken waardoor je vaak duurder uit bent dan is voorgespiegeld. In de afgelopen jaren diverse accountmanagers gesproken waarbij ik diverse... Het bedrijf heeft de neiging om met kleine lettertjes te werken waardoor je vaak duurder uit bent dan is voorgespiegeld. In de afgelopen jaren diverse accountmanagers gesproken waarbij ik diverse malen misleid ben. Nu, na een lange tijd van ontevredenheid eindelijk een accountmanager die snapt hoe het werkt en voor lange termijn gaat.

Itec levert zeer goede printers en heeft echt een uitstekende service bij storingen.

Vraag om Roland van Engeland, Account Representative.

Zeer goede service

Transparanter zaken doen

AvV van Stichting SY

Goede printer geleverd en als er eens een keer iets mee is, dan zeer vlotte service door vriendelijk personeel!

Wat zijn de sterke punten voor Itec?

Goede service, meedenken met de klant

n.v.t.

Brandsplus

Sinds kort hebben we Gent als nieuwe Senior Account Representative voor de opvolging van onze dossiers. We zijn reeds jaren klant bij Itec en hebben nog geen noemenswaardige issues gehad. Over het... Sinds kort hebben we Gent als nieuwe Senior Account Representative voor de opvolging van onze dossiers. We zijn reeds jaren klant bij Itec en hebben nog geen noemenswaardige issues gehad. Over het algemeen zijn we tevreden over de kwaliteit van hun producten/dienstverlening en hun tarieven. Indien we issues hebben, worden deze snel aangepakt en afgehandeld. Onze dossiers worden zeer goed opgevolgd door onze Senior Account Representative wat wij ten zeerste op prijs stellen.

Opvolging en afhandeling issues

Opvolging openstaande tegoeden

Fanis Kostopulos

Geweldige dienstverlening en geweldige medewerkers

Alles

Aarts Sanitair Services BV

Zeer tevreden over Itec, vlotte vertegenwoordiger die verstand heeft van zaken, snelle levering, netjes geïnstalleerd, en de geautomatiseerde na zorg is heel gemakkelijk

er word snel gereageerd

nvt

Gebufa

Plaatsing nieuwe printer zeer tevreden over

Wat zijn de sterke punten voor Itec?

Snelle levering, snelle service.

Gebufa

Er is bij ons ( Gebufa ) een nieuw kopieerapparaat geplaatst.
Snelle service
Snel geplaatst
Vriendelijke servicemonteur

Wat zijn de sterke punten voor Itec?

Snelle service, heb je een probleem, dan staat er dezelfde of de volgende dag al een monteur op de stoep.

Wim van Breda BV

Al jaren onze professionele partner voor alle print en scan oplossingen.

Wat zijn de sterke punten voor Itec?

Snelle responstijden bij een storing. Next day delivery van papier en toners. Online bestellen en storingen melden.

Covidvrij

Goed, goed apparaat en snelle service. Tevens prijs/kwaliteit is goed

Wat zijn de sterke punten voor Itec?

Snelle service, kwalitatief sterke accountmanagers en scherp tarief

Vaker klantcontact

Will

Ze krijgen een prijs voor meest egocentrische bedrijf. Wurgcontracten langere tijd en ooh we kunnen in prijs naar beneden maar wel even met 6 jaar verlengen.

Alles