Itec

Prijs-kwaliteitverhouding
7.4/10
Bereikbaarheid (service)

Sascha vd Boom

Vriendelijke service. Goeie producten.
Ben prima tevreden.

Wat zijn de sterke punten voor Itec?

Personeel van Itec bezit goeie expertise.

Wat zijn verbeterpunten voor Itec?

Contracten soms onduidelijk dus heb zelf een aantal keer doorgevraagd. Daarna kwam ik er wel uit.

In het begin van onze relatie was ik niet tevreden over Itec. Nu ben ik al wat jaren klant en is het bedrijf beter en beter geworden. Goede communicatie, snelle service en expertise.

Wat zijn de sterke punten voor Itec?

Afgelopen jaren sterk verbeterd in communicatie en band met relatie.

Wat zijn verbeterpunten voor Itec?

Communicatie kan nog beter.

Henk Pijnakker

Goede services en weinig problemen met de machines. Snelle respons tijd.

Goede service

Communicatie intern

Anthony V

Ik ben al jaren klant van Itec. Nazorg, service en kennis is top. Ik kan Itec bij iedereen aanbevelen.

Ron G

Monteur op bezoek gehad na storing. Heel goed geholpen en ging pas weg nadat het was opgelost. Service volgens contract met net dat beetje extra zorgt voor fijne ervaring met Itec.

- klantvriendelijkheid monteurs

- geen

Frans

Snelle service en vriendelijk personeel. Reactietijd is goed, na bellen wordt het probleem z.s.m. al dan niet meteen opgelost.

Niks op aan te merken

Janneke T

Van de week ging onze printer stuk, heel vervelend want wij kunnen niet zonder printer. Itec gebeld en ze kwamen meteen met een oplossing. Dit noem ik service! Mag ook wel een keer gezegd worden.

Denken mee met ons!

Peter

Prima bedrijf! Was benaderd voor een oriëntatie gesprek. Een goed gevoel overgehouden aan het gesprek en ervoor gegaan. Alles was tot in de puntjes geregeld, service was top! Vriendelijk personeel,... Prima bedrijf! Was benaderd voor een oriëntatie gesprek. Een goed gevoel overgehouden aan het gesprek en ervoor gegaan. Alles was tot in de puntjes geregeld, service was top! Vriendelijk personeel, zowel intern als de servicemonteurs. Zeker aan te raden!

Wat zijn de sterke punten voor Itec?

Ze luisteren naar je en komen met een goed aanbod. Daarnaast is een printer een printer en krijg je bij Itec de service die je verwacht!

Momenteel nog geen

Theo

Laatst contact gehad met het bedrijf over de mogelijkheden. Werd vriendelijk geholpen en uiteindelijk zijn we tot een mooie deal gekomen. Helemaal top!

Wat zijn de sterke punten voor Itec?

Zeer vriendelijk personeel die graag met je meedenken en zorgen voor een goed aanbod!

nog geen gevonden

M.W.A. Noorman

Na overleg met een medewerker van Itec is mijn overeenkomst in positieve zin aangepast. Dit keer vriendelijk te woord gestaan en klantgericht. Ik neem hierbij mijn negatieve berichtgeving terug.

Wat zijn de sterke punten voor Itec?

Goed reageren op negatieve feedback.