Itec

7.8/10
Prijs-kwaliteitverhouding
7.4/10
Bereikbaarheid (service)

Gewoon een prima bedrijf! Goed te bereiken, goede apparatuur. We kunnen printen wat we willen en staan nooit stil. Wat je verwacht van een printer.

- Snelle service
- Goed te bereiken
- Vriendelijk personeel

Wat zijn verbeterpunten voor Itec?

- Iets beter communiceren voor meer duidelijkheid

h. belrhaiti

Zeer slechte ervaringen. U wordt niet geïnformeerd over verlenging van het contract en het bedrijf richt zich alleen op zichzelf. De klant is niet belangrijk en voordat u het weet zit u voor... Zeer slechte ervaringen. U wordt niet geïnformeerd over verlenging van het contract en het bedrijf richt zich alleen op zichzelf. De klant is niet belangrijk en voordat u het weet zit u voor meerdere jaren vast aan een te duur contract. Doe geen zaken met dit bedrijf!!

Wat zijn de sterke punten voor Itec?

U voor de gek hoeden en misleiden.

Wat zijn verbeterpunten voor Itec?

Die zijn er niet. Stop er mee!!

Alleen geïnteresseerd in hun eigen belang. Contract stilzwijgend verlengen met 7 jaar. Doe geen zaken met dit bedrijf.

Eerlijk zijn.

Coop supermarkt Donkerbroek

Na enig meningsverschil toch tot een passende oplossing gekomen.

Kadomolen

In goed overleg is alles mogelijk en zijn echt goed bezig. Goede service en aandacht voor de klant.

Wat zijn de sterke punten voor Itec?

Ze komen na wat ze beloven.

Wat zijn verbeterpunten voor Itec?

Nog beter worden als ze al zijn

ina groot

Het KANNIEWAARZIIJN
We zitten ook weer 5 jaar vast aan een contract terwijl we helemaal geen bedrijf meer hebben
We zijn gepensioneerd en hebben helemaal geen log kopieerapparaat...
Het KANNIEWAARZIIJN
We zijn gepensioneerd en hebben helemaal geen log kopieerapparaat nodig.
Het woord coulance bestaat niet in dit bedrijf.

Wat zijn verbeterpunten voor Itec?

luisteren naar de "klant"
de klant er niet in luizen.

M.

Wat een stel boeven. Terwijl je nog in onderhandeling bent over een verlenging het contract gewoon stilzwijgend met 5 jaar verlengen. Geen enkele coulance en geen normale discussie mogelijk. Boeven... Wat een stel boeven. Terwijl je nog in onderhandeling bent over een verlenging het contract gewoon stilzwijgend met 5 jaar verlengen. Geen enkele coulance en geen normale discussie mogelijk. Boeven zijn het.

Wat zijn de sterke punten voor Itec?

Ster in het stilzwijgend verlengen van contracten.

Wat zijn verbeterpunten voor Itec?

Eerlijk en met open vizier zaken doen.

Zuiver financieel-fuscaal-advies BV

We hebben diverse misverstanden gehad maar aan het eind van de rit is alles naar tevredenheid opgelost

Wat zijn de sterke punten voor Itec?

De mensen die machine afleveren verdienen een grote pluim

Service afdeling is prima, snel geholpen, vriendelijke monteurs. Commerciele afdeling vervelende ervaring mee gehad bij het doorgeven van de naamswijziging van ons bedrijf. We moesten een nieuw... Service afdeling is prima, snel geholpen, vriendelijke monteurs. Commerciele afdeling vervelende ervaring mee gehad bij het doorgeven van de naamswijziging van ons bedrijf. We moesten een nieuw contract tekenen wat totaal niet nodig was want ons bedrijf veranderde alleen van naam, aan het afgesloten contract (5 jaar looptijd) moest niets veranderd worden. Toch probeerde Itec ons dat contract te laten tekenen, met betere condities voor Itec..

prima service afdeling

Wat zijn verbeterpunten voor Itec?

luisteren naar klant, meedenken. Niet alleen in het belang van Itec denken en handelen.

Goede ervaringen

Wat zijn de sterke punten voor Itec?

snelle reactie tijd via de mail

nvt