1908 beoordelingen
Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs

1908 Reviews

Nick

Bij opname niet genoteerd dat er een hoogwerker nodig was waardoor de eerste afspraak niet door kon gaan toen de monteurs er waren. Nieuwe afspraak gemaakt en wederom geen hoogwerker geregeld.... Bij opname niet genoteerd dat er een hoogwerker nodig was waardoor de eerste afspraak niet door kon gaan toen de monteurs er waren. Nieuwe afspraak gemaakt en wederom geen hoogwerker geregeld. Communicatie zeer slecht. Zit nu met half afgemaakte werkzaamheden.
Monteurs daarentegen waren allemaal vriendelijk en behulpzaam.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke monteurs en kwamen netjes op tijd

Betere communicatie

Reactie Isoprofs Isolatie:

Geachte Meneer,
Hartelijk dank voor de review en onze welgemeende excuses voor de miscommunicatie.
Geachte Meneer,
Mijn collega's hebben een bericht uitgezet bij onze afdeling planning voor een nieuwe afspraak met hoogwerker.
Wij gaan er dan ook vanuit dat hier zo spoedig mogelijk een nieuwe afspraak uit voort zal komen waarbij alles volgens afspraak en naar tevredenheid zal worden afgerond.
Vriendelijke groet,
Isoprofs B.V.

We proberen al een aantal maanden een afspraak te krijgen voor een advies gesprek. De eerste afspraak in mei moest geannuleerd worden wegens zieke collega. Vervolgens nieuwe afspraak gemaakt in... We proberen al een aantal maanden een afspraak te krijgen voor een advies gesprek. De eerste afspraak in mei moest geannuleerd worden wegens zieke collega. Vervolgens nieuwe afspraak gemaakt in juni. De dag van te voren belt Isoprofs dat de collega ziek is en dat er weer een nieuwe afspraak gemaakt moet worden. Vervolgens nieuwe afspraak gemaakt in augustus. Op de dag zelf belt Isoprofs weer op dat de collega in kwestie ziek naar huis is gegaan en dat de volgende afspraak in oktober gemaakt kan worden. De afspraak voor het advies gesprek is 3 keer geannuleerd vanuit Isoprofs.

Wat viel u in positieve zin op?

Niks omdat we nooit een afspraak hebben kunnen krijgen.

Kom afspraken na

A. van Hoof

Vlug klaar, geen afval alles netjes meegenomen

Snel klaar

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Snel, goede prijs, professioneel.

Service

Marco

Na 2dagen werk niet klaar volgens afspraken en laten afval onder de vloer achter

Vriendelijkheid van werknemers

Betere tijd planing

Vermeulen

Alles is uitgelegd en prima uitgevoerd.

geen rommel na afloop

ga zoo door

Ed Verleg

Advies was heel goed. Prijs is erg hoog. Uitvoering van de werkzaamheden voor zover we hebben kunnen constateren is ook goed. Over degenen die de werkzaamheden hebben uitgevoerd zijn we minder... Advies was heel goed. Prijs is erg hoog. Uitvoering van de werkzaamheden voor zover we hebben kunnen constateren is ook goed. Over degenen die de werkzaamheden hebben uitgevoerd zijn we minder tevreden.

Wat viel u in positieve zin op?

de persoon die als eerste kwam, was kundig en adviseerde erg goed.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

afspraken nakomen waar het gaat om de uitvoerders.

Fam Paulissen

Goed en netjes afgeleverd

Wat viel u in positieve zin op?

De duidelijke uitleg vooraf door de isolatie professional.
Duidelijke afspraak wanneer dat ze zouden komen.
De fijne manier waarop gewerkt is en netjes opgeruimd.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Eigenlijk geen tips wij zijn uiterst tevreden hoe alles gegaan is

begrip

Martijn Aldenzee

Ik beveel ze aan voor het vakkundig isoleren van de buitenmuren. Alles wordt netjes opgeruimd na de werkzaamheden.

De goede service

N.v.t