Presentatie van uw woning
Flexibiliteit
Vakinhoudelijke kennis
Reactietijd email
9.5/10

Prettige en vlotte samenwerking. Alles wordt goed afgestemd en afgehandeld.

Goede communicatie/overleg. Goede presentatie.

Johan Maasse

Zichtbaarheid van uw woning

Prachtige, scherpe en duidelijke foto's. Mooie brochure.

Onderbouwing waardebepaling

Duidelijk, goede uitleg en onderbouwing.

Esther de Haan

Super!

Net dat stapje extra! En Jan-Douwe Streekstra heeft een goede inschatting van de markt in Leeuwarden gemaakt, zodat we een goede prijs hebben kunnen krijgen voor onze woning.

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

Jan-Douwe Streekstra, die persoonlijk alle rotzooi heeft weggewerkt, die de huurder in onze woning had achter gelaten. De afspraak om foto's voor de verkoop te maken kon toen gewoon doorgaan.

Zichtbaarheid van uw woning

Mooie foto's en mooie brochure. Brochure was uiteindelijk niet eens meer nodig, omdat de woning in 3 dagen was verkocht.

Onderbouwing waardebepaling

We zijn erg tevreden over de service van Jan-Douwe Streekstra. We kunnen hem van harte aanbevelen als zowel verkoop- als verhuurmakelaar.

Roelf Ekhart

Vreselijk klantvriendelijk, en behulpzaam

Als ik iets vergat, dan hadden zij al even aan de bel getrokken

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

Iedereen die met mij contact gehad hebben, deden hun stinkende best

Zichtbaarheid van uw woning

Ik wist niet dat mijn woning er zo mooi uitzag

Onderbouwing waardebepaling

was helemaal in overeenstemming met wat ik zelf dacht

Steven

We zijn goed en snel geholpen

Thomas Voskamp

Netjes met mooie plattegronden

Onderbouwing waardebepaling

De waardebepaling bleek juist te zijn

Chris van Dun

Erg goed

Snelheid in handelen, Engelstalige verkooptekst, mooie brochures, werken op zaterdag

Lana Schrier, Maaike Diemer

Uitgebreid

Fred Bernal

Zeer professionele en prettige begeleiding en advisering zowel voor als bij de verkoop, ook na het tekenen van het voorlopig koopcontract werd het contact onderhouden met de makelaar en werd... Zeer professionele en prettige begeleiding en advisering zowel voor als bij de verkoop, ook na het tekenen van het voorlopig koopcontract werd het contact onderhouden met de makelaar en werd voortdurend feed-back gegeven over de stand van zaken.

De deskundige, eerlijke en open houding van de makelaar gaf veel vertrouwen in een goede verkoop en afwikkeling van het gehele verkoop traject.

Thijs

Zeer goed.

Perfect geprijsd.

Zeer positieve ervaring met iQ Makelaars in Groningen. Fijn contact met de makelaar(s) en het open huis was erg snel ingepland en dit wierp zijn vruchten af. Prettige samenwerking!

Heinhuis

Kennismaking met Thijs Geerdink wekte vertrouwen, het contact verliep bijzonder plezierig. Communicatie ging vlot: kon altijd met vragen terecht en er werd snel gereageerd. Onze woning is binnen 3... Kennismaking met Thijs Geerdink wekte vertrouwen, het contact verliep bijzonder plezierig. Communicatie ging vlot: kon altijd met vragen terecht en er werd snel gereageerd. Onze woning is binnen 3 maanden verkocht en we zijn zeer tevreden met de opbrengst. Makelaar weet waar onderhandelingsruimte zit, wanneer je moet geven, waar je kunt nemen. Ook de medewerkers op het kantoor waren heel vriendelijk en behulpzaam. We zijn zeer tevreden!

Goede waardebepalingen, goede bezichtigingen.

Thijs Geerdink

Corine

Super tevreden! We hadden het zo gepland dat we met ons gezin op vakantie gingen en dat toen de woning tijdens onze vakantie is verkocht, dit kan ik iedereen aanraden!

De communicatie...

De communicatie was erg goed, dit af een extra glans aan onze vakantie. Er was erg veel animo op het open huis en bij bezichtigingen tussendoor. De makelaar had het al voorspeld, maar de woning is uiteindelijk behoorlijk boven de vraagprijs verkocht. Lana en Maaike bedankt!!

Marketing, flexibiliteit, communicatie

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

Lana Schrier en Maaike Diemer, maar andere mensen met wie we contact hebben waren ook professioneel en klantvriendelijk.

Mooie foto's

Onderbouwing waardebepaling

De prijsstelling was goed en er werd overboden zoals voorspeld.

Niek Hendriks

Overstap gemaakt naar iQ Makelaars. Betrouwbare, heldere, snelle en prettige communicatie binnen het hele team. Betrokken en weten waar het over gaat. Goede service, net even dat extra stapje willen... Overstap gemaakt naar iQ Makelaars. Betrouwbare, heldere, snelle en prettige communicatie binnen het hele team. Betrokken en weten waar het over gaat. Goede service, net even dat extra stapje willen zetten. Beloven is ook doen. Wat mij betreft zijn jullie de nummer één. iQ Makelaars, en met name Thijs, bedankt!!!

Zeer actief.

Thijs Geerdink