Uitstekende service

snelle levering, heldere communicatie over voorwaarden en after sales service

levertijden worden verschillend weergegeven op diverse plaatsen op de site. Wordt er wel of niet in het weekend geleverd? (uiteindelijk bleek dit wel zo te zijn)

Heel snelle levering en heel tevreden met wat ik heb aangekocht.

Martin Stobbe

Heb wat besteld tot op heden niets binnen wel betaald,ligt niet zozeer aan Inundies,maar wel aan de bezorger GLS.Maar goed ik heb besteld bij Inundies,dus zijn zij verantwoordelijk.Zolang ze bij GLS... Heb wat besteld tot op heden niets binnen wel betaald,ligt niet zozeer aan Inundies,maar wel aan de bezorger GLS.Maar goed ik heb besteld bij Inundies,dus zijn zij verantwoordelijk.Zolang ze bij GLS blijven bestel ik er niet meer.

Assortiment is rim

Neem een goede pakketleverancier

Mooie producten, ondanks dat ik weinig ervaring heb met producten als deze vind ik de producten leuk

Makkelijke zoek functies en filtermogelijkheden

Ik vind de prijs vrij hoog, Bestelling op donderdag avond werd pas Maandag geleverd

Beeckman Dirk

Besteling vlot vzrlopen, geen antwoord bij opmerking besteling.

Nee

Meer beqchrijving omtrend product

nee alles was goed niks op aan te merken

nee zo gewoon doorgaan

Snelle correcte levering

Arie Arkenbout

Overzichtelijke website. Goede service. Snelle levering

Correcte levering. Ook de aflevering heel netjes

Zeer goede klantenservice, goede informatie en snelle reacties op vragen

Zie boven

Post.nl ipv GLS . GLS zou mijn pakketje op een afhaalpunt bezorgen( kreeg hier een mail over) maar bezorgde toch thuis terwijl de klantenservice op verzoek van mij had gevraagd ( ik was niet thuis... Post.nl ipv GLS . GLS zou mijn pakketje op een afhaalpunt bezorgen( kreeg hier een mail over) maar bezorgde toch thuis terwijl de klantenservice op verzoek van mij had gevraagd ( ik was niet thuis door werk)
Website iets betere info ivm maatvoering, one size besteld( voor M of L) maar is toch mi echt een S!
Dus direct bij het artikel vermelden dat het erg klein uitvalt.

ruim assortiment