Marie-Thérèse

Een dikke 10!

Uw ervaring

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Echt goedkoper dan anderen. Kan waarschijnlijk omdat ze geen showroom hebben en aan huis komen met stalen waaruit je kunt kiezen.

De voorlichting,...

De voorlichting, prijs, kwaliteit en plaatsing van de trappen verdient een dikke 10!

Fam. van Heerewaarden

Eind goed al goed voor onze trap!

Uw ervaring

Na slechte ervaringen met een andere leverancier voor PVC op de trap.
Door Intven traprenovatie laten maken,voor een redelijke prijs.
En dit alles van offerte tot de montage echt...
Na slechte ervaringen met een andere leverancier voor PVC op de trap.
Door Intven traprenovatie laten maken,voor een redelijke prijs.
En dit alles van offerte tot de montage echt uitstekend, naar onze tevredenheid gedaan.
Er zijn dus toch nog WEL van die bedrijven die gemaakte afspraken na komen.

Dorry Van Opheusden

Traprenovatie 2 trappen + laminaat leggen overloopvloer

Uw ervaring

Wij zijn erg tevreden. Bij uitbrengen offerte werd de tijd genomen om alles toe te lichten en uit te leggen. De gemaakte afspraken worden echt helemaal nagekomen, verwachtingen worden waargemaakt.... Wij zijn erg tevreden. Bij uitbrengen offerte werd de tijd genomen om alles toe te lichten en uit te leggen. De gemaakte afspraken worden echt helemaal nagekomen, verwachtingen worden waargemaakt. Monteur levert vakwerk.
Het ziet er werkelijk prachtig uit en dan heb je ook nog niet de hoofdprijs betaald.

Anita van der Linden

Trap renovatie
Trap , stootborden en wangen vernieuwen

Uw ervaring

De monteur ( David) heeft prima werk verricht, ziet er perfect uit

Moon

Frezen tredes

Uw ervaring

Goed, snel, netjes, zoals verwacht

Mast

Rubber strips aanbrengen

Echt top

Ernst

Top gedaan

Uw ervaring

Onze beuken trap laten voorzien van een ingefreesde antislip strippen. De trap is niet alleen veiliger geworden maar ziet er geweldig mooi uit ook. De juiste kleur is ter plekke bepaald. De... Onze beuken trap laten voorzien van een ingefreesde antislip strippen. De trap is niet alleen veiliger geworden maar ziet er geweldig mooi uit ook. De juiste kleur is ter plekke bepaald. De uitvoering en afspraken waren prima in orde. Alles werd daarna keurig gestofzuigd en schoon opgeleverd.
Ik ben zeer tevreden en kan dit bedrijf zeer aanbevelen.

Sophie vrolijks

Rubberen profielen op de trap

Uw ervaring

Fantastisch gedaan. Snel en netjes gewerkt met mooi resultaat. Hij had allerlei stalen zich om uit te kiezen en gaf ook nog goed advies.

Karin Lemans

Wat moet ik hier zetten? Slechte opbouw van de questionnaire.

Uw ervaring

Goed geadviseerd, afspraken werden netjes nagekomen. Ik vind alleen de prijzen veel te hoog. Het is dat ik geen zin had om verder te zoeken, maar voor die prijs heb je bijna een nieuwe trap.

CB

Antislip strips plaatsen