Jessica Knoops XJ Experience BV

Bedrijf werkt correct en snel, wil meedenken met de klant

Automatiek kruitwagen

Supersnel geregeld zonder gezeik, precies wat een ondernemer wil :D

JD Occasions

Prettig geholpen, Vriendelijk personeel,
Wel erg felle verkopers.

Joep

Nette mensen aan de telefoon. Perfecte afhandeling!

JJ Administratie- & Adviesbureau

Zeer goed.
Snel en zonder uitgebreide gegevens te hoeven aanleveren, een auto-lening kunnen krijgen,

DDS Logistics bv

Zeer goede service en advies op maat. Denken met alles mee en helpen waar ze kunnen helpen.
Top service op maat.

Demo Solutions

De ervaring die ik heb is erg positief de mannen zetten zich erg in om je te helpen en zelf zonodig zonder dat ze het verplicht zijn extra informatie in te winnen om ervoor te zorgen dat je juiste... De ervaring die ik heb is erg positief de mannen zetten zich erg in om je te helpen en zelf zonodig zonder dat ze het verplicht zijn extra informatie in te winnen om ervoor te zorgen dat je juiste auto krijgt.
Ook zijn goed bereikbaar altijd als je belt neemt er iemand op dat vind ik persoonlijk een goede kwaliteit.

dotsolutions

Ik heb voor mijn bedrijf een zakelijke auto gekocht en met Bank- & Geldadvies Nederland de financiering geregeld. Binnen enkele uren was het allemaal geregeld en naar zeer tevredenheid. Alles online... Ik heb voor mijn bedrijf een zakelijke auto gekocht en met Bank- & Geldadvies Nederland de financiering geregeld. Binnen enkele uren was het allemaal geregeld en naar zeer tevredenheid. Alles online ingevuld en geregeld, sneller en makkelijker kan het niet.

Tugra Administratiekantoor

Ik stuurde een mail met een advertentie van een auto. Binnen 1 min ben ik gebeld door een medewerker. En binnen 24 uur is de financiering geregeld.

En ook hebben de werknemers goede...

En ook hebben de werknemers goede contact gelegd met de verkopende partij. En heb mijn auto heel snel mogen rijden.