IFM-Ecom

JosM

Ruime keuze, snel geleverd, goed product.

Gertjan Hakkaart Care=Share In de Zorg

Omdat er beschadigde whiteboards waren aangeleverd en jullie daarom niet op tijd konden verzenden kregen we dezelfde dag nog keurig een telefoontje daarover, netjes hoor!

Reactie IFM-Ecom:

Fijn om te lezen dat onze eerlijkheid gewaardeerd wordt. De boodschap welke wij moeten brengen is niet altijd positief helaas. Gelukkig weten wij dat eerlijkheid en goede communicatie in de meeste... Fijn om te lezen dat onze eerlijkheid gewaardeerd wordt. De boodschap welke wij moeten brengen is niet altijd positief helaas. Gelukkig weten wij dat eerlijkheid en goede communicatie in de meeste gevallen de beste uitkomst geeft.

NEXCO

Super service

Reactie IFM-Ecom:

Uit de positieve review maken wij op dat de door ons geadviseerde andere accessoires goed uit hebben gepakt :-)
Wat wij best vaak zien is dat er verschillende merken accessoires besteld worden, Bepaalde artikelen passen dan soms niet echt goed bij elkaar. Als we het constateren nemen we contact op met de klant en geven wij ons advies.

Karin Buijsman

Snel en goed

James Ross

Good service and a quality product

Lem van derlinden

Supersnel en goed geregeld. Zeer klant vriendelijk

Clusius College Heerhugowaard

Prettig contact, service en afhandeling.

Hovens

Prima customer service