IFM-Ecom

Draaisma

Problemen zijn er om op te lossen

Reactie IFM-Ecom:

Klopt, hier zijn we het helemaal mee eens. We gaan kijken hoe we dit anders in kunnen richten zodat het duidelijker is.

Christine Benninger

Customer service was great.

Ilona Kuis Begeleiding in bewustwording

Ik ben zeer te spreken over deze webwinkel, nog voordat ik de producten in handen had! Namelijk: de eigenaar belde me persoonlijk terug nadat ik de klantenservice had gebeld, hij bood direct... Ik ben zeer te spreken over deze webwinkel, nog voordat ik de producten in handen had! Namelijk: de eigenaar belde me persoonlijk terug nadat ik de klantenservice had gebeld, hij bood direct gevraagd en ongevraagd informatie en service, op een manier die blijk gaf van de oprechte intentie om klanten rechtvaardig en gul te benaderen. De webwinkel kreeg daardoor een verrassend nabij en betrouwbaar gezicht, wat me vreugde gaf bij deze bestelling van een whiteboard en prikbord. De beide bestellingen zijn geheel intact geleverd en aangekomen. De producten zien er zeer netjes uit, idem voor de accessoires en de verpakkingen. Ik wil hen nogmaals bedanken voor de zorgvuldigheid en hartelijke service.

Reactie IFM-Ecom:

Hartelijk dank voor deze prachtige review. Het is super fijn dat de service welke wij hoog in het vaandel hebben gewaardeerd wordt.

Michel

Snelle en complete service

Albeda

Vlot en vriendelijk

Alfen

Snelle levering duidelijke webshop

Anneke

Ik had problemen met het aanmaken van een account maar dit werd op zeer prettige wijze en persoonlijk opgelost. Vervolgens had ik het product zeer snel en in prima staat thuis. Kortom ik ben een... Ik had problemen met het aanmaken van een account maar dit werd op zeer prettige wijze en persoonlijk opgelost. Vervolgens had ik het product zeer snel en in prima staat thuis. Kortom ik ben een bijzonder tevreden klant.

Reactie IFM-Ecom:

Bedankt voor de review. Wij hebben het aanmeldproces bij de webbouwer onder de aandacht gebracht en er wordt nu gecontroleerd of er ergens een bug zit. Hartelijk dank voor de melding.

Michel

Vooral kwalitatief whiteboard wat erg prettig in gebruik is. De levering duurde wat langer, maar hier kan vooral naar de bezorger gewezen worden.