Marit

Ik ben echt súperblij met mijn prachtige nieuwe tafel! Ik had een behoorlijk lange tafel nodig voor mijn nieuwe keuken, en kwam in mijn zoektocht I am Recycled tegen. Vervolgens kwam ik steeds weer... Ik ben echt súperblij met mijn prachtige nieuwe tafel! Ik had een behoorlijk lange tafel nodig voor mijn nieuwe keuken, en kwam in mijn zoektocht I am Recycled tegen. Vervolgens kwam ik steeds weer terug op de website, tot ik een keer ben gaan kijken in Nijmegen, en direct besteld heb. En ik ben echt enorm blij met mijn tafel nu hij hier staat! Ik heb er ook al heel veel positieve reacties op gehad. Bedankt voor de service, en de snelle en perfecte levering. Ga zo door!

Aenea Palstra

Super service, reageren snel en denken mee! Twee lampen besteld en deze werden goed verpakt geleverd. Erg mooie producten en hangen super bij ons in huis!

Joppe

Nanda en Michel hebben een mooie werkplaats met hele toffe lampen en andere spullen. Ze zijn enthousiast over de dingen die ze maken en leggen je graag uit hoe ze werken. Ik heb er een mooie lamp... Nanda en Michel hebben een mooie werkplaats met hele toffe lampen en andere spullen. Ze zijn enthousiast over de dingen die ze maken en leggen je graag uit hoe ze werken. Ik heb er een mooie lamp gekocht die is gerecycled van een plastic bierfust

Knop

Heel fijn telefonisch contact heb ik gehad!
We hebben een fantastische vergadertafel van gerecycled hout op ons kantoor staan. Super blij mee!

Suus Kolster

Hanglamp; super tevreden!

Brigitte Arbouw-Krommedijk

Klok gekocht via instagram. Alles was goed geregeld. Erg blij met de aankoop !

Elselien Sonnevijlle

Superfijn persoonlijk contact en advies, en een prachtige tafel! We hebben een aantal keer wijzigingen doorgegeven, dat kon steeds nog verwerkt worden. Michiel en Nanda zijn echt flexibel ook de... Superfijn persoonlijk contact en advies, en een prachtige tafel! We hebben een aantal keer wijzigingen doorgegeven, dat kon steeds nog verwerkt worden. Michiel en Nanda zijn echt flexibel ook de bezorging kon superflexibel ingepland worden. Ik ben er heel blij mee en krijg alleen maar enthousiaste reacties.

Laura en marie-Anne

We zijn erg tevreden en enthousiast over I am Recycled!
We zijn erg tevreden en enthousiast over I am Recycled!
We konden langs komen om de lampen in het echt te zien, zodat we een goede keuze konden maken. En de lampen zijn echt super! Mooi van kleur en duurzaam.
Topservice van Nanda en Michiel om advies te geven over de lampen die er het best in passen en waarmee we ze nu met de lichtschakelaar op 3 standen kunnen laten brandden.

Engelien Heinen

Het bestelde tafeltje is in het echt nog mooier. Goed verpakt aangekomen. Prettige communicatie.

Chantal & Geert Visbeen

Top service en top tafel!! Ik heb veel overleg gehad met Michiel over hoe de tafel moest worden en het is helemaal naar de zin! Ik zou het iedereen aanbevelen, je hebt een unieke tafel en... Top service en top tafel!! Ik heb veel overleg gehad met Michiel over hoe de tafel moest worden en het is helemaal naar de zin! Ik zou het iedereen aanbevelen, je hebt een unieke tafel en vakmanschap in huis.