I-KOOK

Meedenkend, klantvriendelijk

Onze keukencoach Heleen is een gezellige dame die goed op de hoogte is van haar produkten
meedenkt en flexbel is.
wij hebben nu 7 jaar een keuken van ikook en die bevalt or zich goed...
meedenkt en flexbel is.
wij hebben nu 7 jaar een keuken van ikook en die bevalt or zich goed behalve de inbouw apparatuur die zou
ik niet weer hebben gekozen.

Dahles/Wolff

Heleen heeft ons goed en fijn geholpen bij het uitzoeken van de keuken en de apparatuur, zonder dat je het gevoel hebt dat het duurste aangesmeerd wordt.
Bij ons was de wijnkoeler niet meer...
Bij ons was de wijnkoeler niet meer leverbaar en we krijgen dus een andere. Het verschil in prijs wordt opgelost en hoeven wij niet te betalen. Super service dus!
Er was een beetje verwarring bij ons m.b.t. de maten die gemeten zijn door de keukenmonteur. Nadat de muren gestukt waren is Heleen zelf, na werktijd, langsgekomen om de muur nog een keer op te meten. Onze zorg is daarmee weggenomen en nu kunnen we met een gerust hart wachten op onze keuken! Zo benieuwd naar onze mooie keuken!!

Heleen je bent een topper!!

H.T van Zanten

Ervaring tot nu toe alleen met het bestellen dus hulp door de keukencoach met het ontwerp, berekening en tips. Dit is zeer goed bevallen alles vrijblijvend terwijl wij ruim twee uur hiermee bezig... Ervaring tot nu toe alleen met het bestellen dus hulp door de keukencoach met het ontwerp, berekening en tips. Dit is zeer goed bevallen alles vrijblijvend terwijl wij ruim twee uur hiermee bezig zijn geweest en zelfs de volgende dag het weer iets veranderd te hebben.
Keuken werd hierna ingemeten dit ter controle.
Nu afwachten op het afleveren duurt Ca twee maanden of dit ook zo goed wordt afgehandeld

Goed vriendelijk deskundig geholpen met goed advies.

R. Brandenburgh

Was erg prettig winkelen

We moeten de keuken nog ontvangen maar Marijn heeft ons perfect geholpen tot nu toe!

Goed advies zonder pushen