I-KOOK

Geweldig bedrijf, zonder poespas

E Hartman

Vriendelijk geholpen

Super winkel en fijne keukencoachen!

Marc Fietelaars

In een ongedwongen sfeer op vrijdagavond de keuken uitgezocht. We kregen rustig de tijd om deze samen te stellen. Daar bij ook goed advies omtrend de plaatsing van de apparatuur. Fijn bedrijf en... In een ongedwongen sfeer op vrijdagavond de keuken uitgezocht. We kregen rustig de tijd om deze samen te stellen. Daar bij ook goed advies omtrend de plaatsing van de apparatuur. Fijn bedrijf en medewerkers die nog echt de tijd nemen voor je.
Marc

Maarten

Bij de eerste afspraak uitstekend geholpen met als resultaat een duidelijke tekening. Daarna goed en snelle reactie op aanpassingen, en goed meegedacht. Resultaat is een top keuken waar ik heel blij... Bij de eerste afspraak uitstekend geholpen met als resultaat een duidelijke tekening. Daarna goed en snelle reactie op aanpassingen, en goed meegedacht. Resultaat is een top keuken waar ik heel blij mee ben.

E. Janse

Goede verkoper

Zeer vriendelijke personeel. De keuken doornemen ging op een rustig tempo en de sfeer was zeer aangenaam.
We kregen advies en tips om het voor ons zo aantrekkelijk mogelijk te maken. De communicatie was eerlijk en vooral duidelijk wat erg prettig is. Er werd niks gepusht of sterk aanbevolen. De keuken moet nog geleverd worden dus laten we hopen dat alles net zo vlekkenloos en goed gaat.

Keep it up

I Geel van

Prettige sfeer in de zaak. Rustige en deskundige uitleg. Eerlijk verhaal.

Giesen

De keuken is besteld maar nog niet geplaatst.
Tot nu toe een zeer positieve benadering.

Groot

Alles goed bekeken en besproken ook daarna snelle reacties op vragen