I-KOOK

Gerard heeft ons heel goed geholpen. Hij heeft goed meegedacht en geholpen met de keuzes waarbij mijn man en ik niet helemaal op één lijn zaten. Geen verkooppraatjes om ons de duurste dingen te... Gerard heeft ons heel goed geholpen. Hij heeft goed meegedacht en geholpen met de keuzes waarbij mijn man en ik niet helemaal op één lijn zaten. Geen verkooppraatjes om ons de duurste dingen te laten kiezen, maar samen afwegingen maken. De 3D rekening was illustratief en maakte extra enthousiast over onze eigen keuzes. Prijs was duidelijk van te voren besproken dat er standaard korting op apparatuur werd gegeven maar niet zoals bij concurrenten na de start prijs nog van alles vanaf kon. Duidelijk en goedkoper dan de concurrent. Ik zou het iedereen aanbevelen. Nu nog wachten tot de keuken geplaatst is, we kijken er naar uit!

J.C.A. Aussems

Het eindresultaat moet nog zichtbaar worden in April . Ga ervanuit dat dat naar verwachting zal zijn .

H. Nguijen

Ik ben te vrede

Wij zijn door Sunny in Zaandam zeer vriendelijk geholpen..ik had goed in mijn hoofd zitten hoe en wat ik graag wilde hebben in de keuken..ik had alleen een plaatje..Sunny ging heel geduldig voor mij... Wij zijn door Sunny in Zaandam zeer vriendelijk geholpen..ik had goed in mijn hoofd zitten hoe en wat ik graag wilde hebben in de keuken..ik had alleen een plaatje..Sunny ging heel geduldig voor mij een tekening maken met wat mijn wensen waren..paar kleine aanpassingen en daar was mijn droom keuken! Nu afwachten tot Februari tot hij komt
Sunny ik ben zeer blij met je hulp geweest!

Tuitman

Wordt ruim tijd voor je vrij gemaakt, vriendelijk geholpen mee denken

Goede service ik heb al aan beveling gedaan

Rene

Zeer goed! Leuke sfeer in de winkel en veel informatie.
We zijn tevreden!

Geertsema

Hele leuke spontane keukencoach. Dacht met ons mee. Niet opdringerig om te verkopen.