I-KOOK

Goed meedenken, geen push verkoop, eerlijke prijs voor een prachtige keuken op maat!

Ik ben eerst wel benieuwd hoe uiteindelijk uitpakt

Rosinda

Een verkoper die naar je wensen luistert en goede advies geven om je droom keuken nog mooier te maken.

Heijboer

Onze adviseur heeft ons goed geholpen na de 1e teleurstelling. Het 1e contact had ons verteld dat de keuken gesloopt, de wanden gestuct en de nieuwe geplaatst zou worden. Zeg maar het totale... Onze adviseur heeft ons goed geholpen na de 1e teleurstelling. Het 1e contact had ons verteld dat de keuken gesloopt, de wanden gestuct en de nieuwe geplaatst zou worden. Zeg maar het totale plaatje .
Nu hebben we alsnog voor dit bedrijf gekozen in de hoop en verwachting dat het verder naar tevredenheid zal verlopen.

N Makhoul Mrad

Walid was super friendly and he really knows how to make the best out of the kitchen space. He gives honest advice on products and how would they be in real life.

van Gastel

Heel goede service niet opdringerig alles kan en mag.

Kelly Olgers

28 oktober 2021 was onze koop rond bij I-Kook Amsterdam. Montagedatum zou rond 14 februari zijn. Wij kregen het leidingsschema én de montagedatum pas enkele dagen voor montage (nadat we hier zelf... 28 oktober 2021 was onze koop rond bij I-Kook Amsterdam. Montagedatum zou rond 14 februari zijn. Wij kregen het leidingsschema én de montagedatum pas enkele dagen voor montage (nadat we hier zelf achteraan moesten bellen) toegestuurd en kwamen toen pas tot de ontdekking dat onze hele bedrading omgegooid moest worden. Was wel fijn geweest om op voorhand hierover advies te geven aan 2 leken. Dit hebben we dan ook niet meer binnen een week kunnen regelen en een nieuwe montagedatum blijft maar uit, ondanks dat ons gegarandeerd werd dat alles voor maart geregeld zou worden i.v.m. onze uitgerekende datum. Mensen zijn niet bereikbaar, of wanneer eenmaal de telefoon opgenomen wordt kan men niks voor ons betekenen. Inmiddels zit ik al ruim 4 weken zonder keuken en hoogzwanger in de troep, want de keuken is wel 2 weken geleden bezorgd. Levensgevaarlijk voor een hoogzwangere vrouw om zich elke dag een weg te moeten banen tussen deze opgestapelde rommel die door de gehele woning ligt verspreid, laat staan als de baby die zich elk moment kan aankondigen er is. Zeer slechte zaak dit, we hebben inmiddels maar zelf een kookstel aangeschaft om ons even te redden, maar de manier waarop wij in de kou worden gezet is echt schandalig. Zou hier niet meer aan beginnen, het begint zo vriendelijk maar zodra het geld binnen is wordt er niet meer naar je omgekeken…

Linda Voros

We hebben een super goede ervaring, zeker met onze coach Milou, er is geen pushverkoop,zeer vriendelijke hulp met vragen, alles wat staat opgesteld staan duidelijke prijzen bij, zodat je echt wel... We hebben een super goede ervaring, zeker met onze coach Milou, er is geen pushverkoop,zeer vriendelijke hulp met vragen, alles wat staat opgesteld staan duidelijke prijzen bij, zodat je echt wel een goede richtlijn kan hebben voor wat je wilt of kunt uitgeven. Super mooie kwaliteit keukens, wij zijn bij heel veel verschillende keukenzaken geweest, maar vonden hier veel begrip, duidelijkheid en een hele fijne samenwerking. Top!

Kleinschalig, niet opdringerig

B. Wardenaar

Met het product weet deze coach een uiterst scherp geprijsde zeer concurrerende en kwalitatief prima keuken neer te zetten.
De man is zeer kundig en op de hoogte van het aanbod.
Haalt het...
De man is zeer kundig en op de hoogte van het aanbod.
Haalt het uiterste uit de mogelijkheden.
Top.