I-KOOK

Klantvriendelijk, luistert goed naar wat je wilt en zet zo je keuken in elkaar zoals jij het wilt. Goede kwaliteits en prijs verhouding.

Goed en duidelijk advies, en meedenkend.
Neemt alle tijd.

Ruumag

Zeer vriendelijke, meedenkende en prima invoel ervaring

Vriendelijke verkoper, handige tips

Heutink

Heel vriendelijk personeel, deskundig, kleine probleempjes worden direct opgelost.
Zijn erg tevreden met het hele verloop vanaf de koop tot en met het plaatsen.
We zullen I-KOOK zeker...
Zijn erg tevreden met het hele verloop vanaf de koop tot en met het plaatsen.
We zullen I-KOOK zeker aanbevelen als een goed en bekwaam bedrijf.

Tot zover mijn beoordeling voor de aankoop van de keuken
Hij is nog niet geleverd en geplaatst. Wij hebben vertrouwen in i-cook voornamelijk door de gedetailleerde gesprekken met verkoper.

Door de keukencoach goed geholpen de juiste indeling te maken. Mooi product geleverd, blij met onze nieuwe keuken. Sierplanken waren in verkeerde kleur geleverd maar kregen deze gelukkig snel... Door de keukencoach goed geholpen de juiste indeling te maken. Mooi product geleverd, blij met onze nieuwe keuken. Sierplanken waren in verkeerde kleur geleverd maar kregen deze gelukkig snel nageleverd.

Binsbergen, van

Goede bereikbaarheid en deskundig advies

Verhagen

Wij werden heel fijn geholpen door P Zwitser, zij kwam deskundig en inlevend over, dus over deze 1e stap naar een nieuwe keuken zijn wij zeer tevreden

Chris Kwint

Goede ontvangst, meedenken, bezoek aan huis, geen druk uitgeoefend, nakomen van gemaakte afspraken