I-KOOK

Aantrekkelijke prijs en kwaliteit van de ons aangeboden tentoongestelde keukens.

J. Aerts - van Riel

Goede service en vriendelijk ontvangst en Rob denkt met je mee

Dijksie

In het aankooptraject tot nu toe een deskundige, niet pusherige, gemoedelijke, vriendelijke keukenadviseur. Komt snel en prima de afspraken na met duidelijke communicatie. De adviseur kon zich goed... In het aankooptraject tot nu toe een deskundige, niet pusherige, gemoedelijke, vriendelijke keukenadviseur. Komt snel en prima de afspraken na met duidelijke communicatie. De adviseur kon zich goed inleven in ons en prima inspelen op onze behoefte, wat snel heeft geleid tot het geven van de opdracht aan hem.
We hopen dat de levering en plaatsing van onze keuken net zo goed zal gaan! Tot nu toe al zeer tevreden!

C. Jharap

Hij heeft me goed gelopen dankjewel ben blij met de keuken

Grt C.jharap

Tot nu toe zijn we zeer tevreden, de kennismaking was al prima, en toen de tweede afspraak in de winkel niet door kon gaan vanwege de lockdown, werden we aangenaam verrast door de mogelijkheid van... Tot nu toe zijn we zeer tevreden, de kennismaking was al prima, en toen de tweede afspraak in de winkel niet door kon gaan vanwege de lockdown, werden we aangenaam verrast door de mogelijkheid van afspraak bij ons thuis. Prima geregeld, dank daarvoor.

de Groot

Geen gepush en gebel en gedreig na bezoek in de winkel

C.E.M. ( Lia ) Heus

Snelle reactie, wel vreemd om in coronatijd om keuken te kopen maar toen ik de foto zag was ik verkocht. Alles was precies gedaan zoals ik het wilde! Mijn complimenten!

Smit

Geen gedram, luisterde goed en kennis van zaken

Luisterend oor en gemakkelijk veranderingen aan te brengen

Hans

De afspraken werden goed nagekomen. Advies in verband met de aan te schaffen apparaten was prima. We hopen dat de levering en installatie net zo professioneel gaan verlopen.