I-KOOK

Zijn...
Tot nu toe ,we hebben nog geen keuken ,wel besteld
Onze ervaring is dat wij de manier van verkoop erg prettig vonden
Geen druk ,heel relaxed en dan word het ook een gun factor
Zijn heel benieuwd naar het verdere verloop

E.B. Westerhoff

Netjes behandeld goed naar de klant luisteren rustig blijven erop terugkomen meedenken ik ben goed behandeld door Bjorn Mulder mvg Edgar

Ons huis moet nog gebouwd worden waren nog niet van plan al een beslissing te nemen. Echter door de klantvriendelijke benadering, mogelijkheden, eventuele nog te doen aanpassingen, flexibiliteit en... Ons huis moet nog gebouwd worden waren nog niet van plan al een beslissing te nemen. Echter door de klantvriendelijke benadering, mogelijkheden, eventuele nog te doen aanpassingen, flexibiliteit en keuzemogelijkheden hebben we toch besloten al onze bestelling te plaatsen.
Heel fijne ontvangst en rust in het bepalen wat wij willen, voorstellen van andere mogelijkheid gaf ons een vertrouwd gevoel.
wij zijn blij met onze nog niet geleverde keuken.

B. Broeken

Heel prettig geholpen door Freek. Hij kwam zelf met bepaalde ideeën waar wij niet aan hadden gedacht en wat uiteindelijk een verbetering zal zijn voor de keuken. Hij nam echt de tijd om ons... Heel prettig geholpen door Freek. Hij kwam zelf met bepaalde ideeën waar wij niet aan hadden gedacht en wat uiteindelijk een verbetering zal zijn voor de keuken. Hij nam echt de tijd om ons uitgebreid te adviseren.

Wij zijn goed geholpen door de medewerker. Niet opdringerig alkes goed uitgelegd

Je wordt goed geholpen, als je belt luisteren ze goed naar je. En ze denken mee.

Heel goed geholpen met alle vragen,en altijd bereikbaar, top!

Marina Hoogenboom

Goede service van de keukencoach, geen vraag was teveel. Deskundig advies en meedenkend, top!

Smits

Ik ben bij meerdere keukenzeven geweest en bij zowel iedere zaak zat er een addertje onder het gras. Bij Michael had ik dat gevoel niet en wat vanaf het eerste moment open, vriendelijk en... Ik ben bij meerdere keukenzeven geweest en bij zowel iedere zaak zat er een addertje onder het gras. Bij Michael had ik dat gevoel niet en wat vanaf het eerste moment open, vriendelijk en meedenkend. TOP!

M.van Dijck

Uitmuntend advies