I-KOOK

P. Winkelman

Creatief, inderdaad niet pushend

Wij zijn enkel naar I Cook geweest. We werden vriendelijk geholpen. Hebben nu de keuken naar onze zin. Denk dat we gewoon de normale prijs voor deze kleine aangepaste keuken met afwijkende maten... Wij zijn enkel naar I Cook geweest. We werden vriendelijk geholpen. Hebben nu de keuken naar onze zin. Denk dat we gewoon de normale prijs voor deze kleine aangepaste keuken met afwijkende maten hebben betaald,€ 5800 . Dit was eigenlijk boven ons budget. In maart word deze thuis afgeleverd en moet ik hem enkel nog zelf plaatsen

D Boone

Zeer netjes geholpen met een coach die meedenkt

Brouwers

Goede persoonlijke begeleiding en sparring /meedenken bij ontwerp

Er was geen sprake van pushverkoop en er werd goed geadviseerd en meegedacht.

Klootwijk

Goed,vriendelijk en deskundig geholpen. Er werd totaal niet aangedrongen om perse te beslissen, met de woorden anders wordt het duurder. Relaxte sfeer en een goed gevoel gaven ons , buiten de... Goed,vriendelijk en deskundig geholpen. Er werd totaal niet aangedrongen om perse te beslissen, met de woorden anders wordt het duurder. Relaxte sfeer en een goed gevoel gaven ons , buiten de prijs, de doorslag om bij jullie te kopen.

M. Ekland

Zeer tevreden klant en kunnen niet wachten totdat de keuken geplaatst is

Fijne en vriendelijke gesprekken. Goede aanbevelingen. Eerlijk. Bezig met eigen product en service ipv vergelijken met andere zaken/merken.