I-KOOK

Luud Bessems

Echt geen topkwaliteit en garantie tot aan de deur! Nooit meer I-Kook.

A Kalkman

Heel klant vriendelijk en een mooi assortiment

S. Rewti-Karia

Supper vriendelijk en hulpzaam en weet precies wat ik wil.

B Aalders

Empathie
Meelevend/meedenken met de klant
Fijn contact
Empathie
Meelevend/meedenken met de klant
Fijn contact
Luistert naar de klant betreft wensen keuken maar geven ook hun eigen ideeën van; ik zou het niet zo doen of dit doen. Waar je in mee kunt, zo niet dan passen ze je wens aan op jouw manier.

Er wordt oprecht aandacht gegeven en je hebt het gevoel dat de situatie waar jezelf in zit begrepen wordt (tijdsdruk, beperkt bgt).

D. Boulker

Punctuele afspraak, inventariserend naar wensen, meedenkend en adviserend, echter de klant de keus latend. Professioneel en deskundig met een vlotte timing. Aanrader

Anneke

Prima verkoopgesprek gehad bij I-Kook, maar daarna ging echt alles mis. levering werd een week later (vervelend ivm planning aannemer) plaatsing ging compleet verkeerd: leidingwerk verkeerd... Prima verkoopgesprek gehad bij I-Kook, maar daarna ging echt alles mis. levering werd een week later (vervelend ivm planning aannemer) plaatsing ging compleet verkeerd: leidingwerk verkeerd aangesloten, wasbak verkeerd uitgesneden, spullen ontbraken: spotjes, zijwand en plinten. Dit nabestellen duurde ook ruim 2 maanden, toen was er weer wat mis, en kregen we ook nog lekkage, de ‘keukencoach’ was niet meer zo vriendelijk aan de telefoon... Het is nu ruim 7 maanden nadat we onze handtekening hebben gezet en het is nog steeds niet klaar. We zijn zeer ontevreden. Tot de handtekening prima, maar daarna prutswerk. Breng je geld liever naar een ander.

Goed advies goede prijs

E

Super geholpen met onze wensen voor de keuken en zijn daarom zeer tevreden

Meedenken met onze wensen