I-KOOK

Maaike

In deze tijd waarin ik niet fysiek mijn keuken kon uitzoeken, ben ik fantastisch begeleid en geholpen door Erik. Het contact liep soepel, hij was goed bereikbaar en we hebben samen een prachtige... In deze tijd waarin ik niet fysiek mijn keuken kon uitzoeken, ben ik fantastisch begeleid en geholpen door Erik. Het contact liep soepel, hij was goed bereikbaar en we hebben samen een prachtige keuken ontworpen.

JvanCampen

Direct goede/eerlijke prijs en niet uren moeten onderhandelen. Kiezen van kasten/fronten/aarechtblad in de gewenste prijsklasse op basis van een keuken die wij mooi vonden in de showroom. Zelfs... Direct goede/eerlijke prijs en niet uren moeten onderhandelen. Kiezen van kasten/fronten/aarechtblad in de gewenste prijsklasse op basis van een keuken die wij mooi vonden in de showroom. Zelfs tijdens Corona levertijd als afgesproken. Zeker een aanrader.

Met de aankoop tevreden, maar de keuken is nog niet geplaatst.

Cynthia Brouwer

Wij zijn super goed geholpen door Mark van Alphen. Mark denkt met je mee en geeft een goed advies. Wij zijn super blij en erg benieuwd naar de keuken als die staat.

de, P. Koning

Super vriendelijke coaches die goed meedenken en je direct via 3D laten zien hoe jou keuken eruit komt te zien

Melvin

Denken goed met je mee, nemen de tijd en een scherpe prijs

P.P. Heerde

Veel keuze, goed geholpen, keukencoach denkt met je mee en geeft je de tijd om re beslissen

J. Leeuwis en Dhr. J.W. Verloop

Super fijn geholpen.
Vriendelijke verkoper met verstand van zaken.

Rianne

Ik zag best wel tegen de verbouwing op en André voelde dat perfect aan. Hij regelde alles met degene die vooraf de werkzaamheden doet, voordat de keuken geplaatst kan worden. Dat nam veel stress bij... Ik zag best wel tegen de verbouwing op en André voelde dat perfect aan. Hij regelde alles met degene die vooraf de werkzaamheden doet, voordat de keuken geplaatst kan worden. Dat nam veel stress bij mij weg. Dat vond ik enorm prettig.

Luud

Klem spoelbak na 1.5 jaar losgelaten, water onder de spoelbak gelopen en werkblad opgezwollen, folie keukenkast deurtjes laat los.. echt geen topkwaliteit! Garantie tot aan de deur. Nooit meer I-Kook