I-KOOK

M.van de Kraats

Super geholpen!

Prettige ontmoeting en goed advies en mee gedacht

Ikook Veendam

Slechte ervaring, willen geen antwoord geven op vragen per email zodat je het later in alle rust nog even terug kunt lezen. Willen alleen maar telefonisch vragen beantwoorden. Vind ik een slechte... Slechte ervaring, willen geen antwoord geven op vragen per email zodat je het later in alle rust nog even terug kunt lezen. Willen alleen maar telefonisch vragen beantwoorden. Vind ik een slechte zaak omdat het dan bij onduidelijkheden hun woord tegen mijn woord is. Zal ook wel een reden hebben denk ik dan dat ze geen email willen beantwoorden zodat de conversatie zwart op wit staat. Komt er onbetrouwbaar en amateuristisch over

Eijgenhuijsen

Keuken mooier dan verwacht.Wat een fijne ervaring met Fokke van I-kook Oudehaske.je gaat met meer dan een goed gevoel de deur uit.(wat we bij andere keukenzaken zeer zeker niet hadden)Fokke dacht... Keuken mooier dan verwacht.Wat een fijne ervaring met Fokke van I-kook Oudehaske.je gaat met meer dan een goed gevoel de deur uit.(wat we bij andere keukenzaken zeer zeker niet hadden)Fokke dacht goed mee wat onze wensen waren.en proberen oplossingen tevinden voor problemen die wij zagen.Keuken ook precies op de afgesproken levertijd gekregen.alles meer dan compleet.bedankt Fokke

Slaats

Verrassend voordelig en prima service!

Erg klantvriendelijk en meedenkend.

H. Zwaneveld

De aankoop van onze keuken is mede door onze keukencoach Rob Huijgens een hele prettige ervaring geweest.
Rob is een aangename persoonlijkheid, zeer ervaren, alles behalve opdringerig en optimaal service gericht.
De keuken zal binnen enkele maanden geplaatst gaan worden, waar menigeen zich bij de aanschaf van een nieuwe keuken toch wel eens zorgen maakt om wat er zoal mis kan gaan tijdens het traject dat komen gaat heeft Rob door de instelling dat hij altijd in mogelijkheden en oplossingen denkt en niet in problemen ervoor gezorgd dat wij bijzonder uitzien naar het moment dat wij gebruik mogen gaan maken van onze nieuwe droomkeuken:-)

Super geholpen, ondanks de corona maatregelen!
Online ging prima

Lydia

Vriendelijk, competent, geen pushverkoop, meedenkend.

L Middel

Een firma die mee denkt nu eentje gekocht op die basis het meeste aan henk overgelaten