I-KOOK

Zou op dit moment niets kunnen bedenken voor opbouwende kritiek. Een fijne ervaring gehad bij Charlotte.

L. Kea

Zeer goed geholpen door Kees (locatie Zaandam). Duidelijk in advies, geen verkooppraat en weinig ruimte tot onderhandeling qua prijs. Take it or leave it.... Spullen moeten nog wel geplaatst worden,... Zeer goed geholpen door Kees (locatie Zaandam). Duidelijk in advies, geen verkooppraat en weinig ruimte tot onderhandeling qua prijs. Take it or leave it.... Spullen moeten nog wel geplaatst worden, maar tot zover prima!

Nette verkoper en niet opdringerig
Goede prijs-kwaliteit verhouding

J.J. Haan de

To the point
Kort krachtig en eerlijk
We zijn goed geholpen

A. Buinsters

Nog geen keuken geleverd. Maar wel gekocht.
r goede tekening met maten gekregen.

Wij zijn erg blij met de service die andre ons heeft gegeven .
De uitleg en de verschillende opties ondanks dat wij al wisten hoe we het wilde hebben kwamen er toch ook mog goede tips

8500,00

Supper mensen klantvriendelijk meedenkend alles is gewoon top en mooie keukens

Helsen

Klantvriendelijkheid,meedenkend, geen pushverkoop

Jan. Noordijk

Afspraken niet nagekomen. 1 blad niet diep genoeg opmerking I-kook doe maar iets meer lijm achter de tegels. ander blad steek niet genoeg over I-kook we zagen de wangen aan de achter kant er wel af.... Afspraken niet nagekomen. 1 blad niet diep genoeg opmerking I-kook doe maar iets meer lijm achter de tegels. ander blad steek niet genoeg over I-kook we zagen de wangen aan de achter kant er wel af. Afvoer set voor de was baak is na twee naleveringen en 1.56 week nog niet compleet. Als we bellen hebben ze het te druk om te reageren. Als je een negatieve beoordeling op hun website zet kun je die nergens terug vinden en men reageert geen eens. onprofessioneel en onfatsoenlijk bedrijf. Na betaling geen service meer.

Pascal de Groot

Goed nar mijn wensen geluisterd, en eventuele aanpassingen ook geen enkel probleem, meedenken met de klant in plaats van denken aan zo veel mogelijk geld verdienen. Dat waardeer ik