I-KOOK

A. Cornelissen

SUPER geholpen en ruimdenkend

M. van Noort

Door de beperkingen van de lockdown is vergelijken heel moeilijk, je kunt geen gebruik maken van aanbiedingen.
We hebben voor i-kook gekozen vanwege goede recensies, dichtbij ons nieuwe adres, een gemakkelijk ontwerpprogramma, waardoor we ons goed konden voorbereiden, een collectie naar onze smaak en prijzen in het middensegment. Het maken van afspraken verliep snel, het contact met onze keukencoach was uitstekend, met humor, snelle reactie en uitwerking van onze plannen. Dus heel goed wel.
We hadden ons graag voorbereid door een dagje rondlopen in verschillende showrooms, maar dat kon helemaal niet. We zijn blij met de mogelijkheden die i-kook bood.

Er wordt heel goed geluisterd naar je wensen, meedenkend en altijd bereikbaar.

Jansen

Goede, vooral rustige en niet opdringerige, professionele benadering!

R. Webbers

We zijn super goed geholpen door DHR Henny Hoen zeker in deze rare tijd.
We zijn super goed geholpen door DHR Henny Hoen zeker in deze rare tijd.
Het eerste contact was via de mail daar kregen we een mooie 3D tekening waar alles netjes op te zien was hoe het eindresultaat zou gaan worden.
Bij de eerste mogelijkheid hebben we een afspraak kunnen maken in de winkel, daar alles doorgenomen wat de wensen waren.
Wederom weer goed begeleid door DHR Henny Hoen, luisterde goed naar onze wensen en hij dacht goed mee met wat de mogelijkheden waren.

Alles bij elkaar de aankoop is super goed verlopen de keuken wordt door hun ingemeten en ergens in Mei geplaatst.

Tot op heden super tevreden geen andere woorden voor

Astrid

Wesley heeft een mooi ontwerp gemaakt en dacht goed mee.
Zette geen druk op de zaak,hetgeen ik erg prettig vond,anders was ik al afgehaakt.
Keuken moet nog geplaatst worden,maar..so far so...
Wesley heeft een mooi ontwerp gemaakt en dacht goed mee.
Keuken moet nog geplaatst worden,maar..so far so good

de Vries

Gebruik gemaakt van bezoek aan huis, op basis van onze wensen had Nathan precies de juiste voorbeelden bij zich.

Het thuis concept werkte enrom goed voor ons, de coach kon de ruimte zien...

Het thuis concept werkte enrom goed voor ons, de coach kon de ruimte zien en zo werd het plaatje gevuld!

Daarnaast was het een leuke manier van een keuken aanschaffen!

Kees en Wil Grand, de

Had mogelijk een 9 of 10 kunnen zijn maar ik heb de keuken nog niet. als alles naar tevredenheid achter de rug is wil ík nogmaals dit nogmaals in vullen. Maar het voor traject is goed

van der Ploeg

Natuurlijk moeten wij nog afwachten hoe de uiteindelijke levering enzv gaat maar onze eerste indruk was enorm goed. We hebben een fijne videocall met Rachid gehad en vervolgens een fijn gesprek in... Natuurlijk moeten wij nog afwachten hoe de uiteindelijke levering enzv gaat maar onze eerste indruk was enorm goed. We hebben een fijne videocall met Rachid gehad en vervolgens een fijn gesprek in de winkel. Wij hadden als doel een budget keuken welke er netjes uitzag en daarin heeft Rachid heel erg goed geadviseerd. Hij dacht heel erg mee met de opties waarin we konden besparen en dat hebben we bij een andere keukenleverancier nog niet meegemaakt dus vandaar dat wij gelijk hebben gekozen om bij i-kook de keuken te bestellen.

B Bruinsma

Prima geholpen met het ontwerpen van onze keuken. Ook over de hulp bij het uitzoeken van de materialen zijn we zeer te spreken. Verder is er gelukkig geen sprake van opdringerigheid, zo van als je... Prima geholpen met het ontwerpen van onze keuken. Ook over de hulp bij het uitzoeken van de materialen zijn we zeer te spreken. Verder is er gelukkig geen sprake van opdringerigheid, zo van als je nu tekent krijg je nog een x bedrag korting (= de bekende sigaar uit eigen doos).
Tot slot nog het volgende: Als het plaatsen van de keuken net zo succesvol wordt als de koop, dan zijn wij echt heel tevreden met i-kook.