I-KOOK

Cato Huijskens

We waren opzoek naar een keuken voor ons eerste koophuis.
Aangezien je dit niet elke dag doet vonden wij het best spannend.
We kwamen uit bij I-Kook Etten-Leur.
Vriendelijke verkoper...
We waren opzoek naar een keuken voor ons eerste koophuis.
Aangezien je dit niet elke dag doet vonden wij het best spannend.
We kwamen uit bij I-Kook Etten-Leur.
Vriendelijke verkoper en een mooie winkel.
Alles werd goed uitgelegd en samen stelden we een mooie keuken samen.
In het begin van het gesprek maakte de verkoper een schatting van wat het ongeveer ging kosten, daar gingen we natuurlijk ver overheen maar als we vandaag zouden bestellen kregen we de prijs die wij in gedachte hadden.
Het was ondertussen al tegen sluitingstijd dus we voelde de druk.
Achteraf gezien hadden we weg moeten gaan er een nacht over moeten slapen maar hebben toch maar getekend.
De verkoper zei nog, ik had nooit verwacht jullie een keuken te verkopen, wij ook niet!
Op het moment dat we thuis waren voelde we al dat we er waren “ingetrapt”.
Het filiaal was ondertussen gesloten en we zagen dat dit dinsdag pas weer zou openen.
De volgende dag hebben we naar een andere filiaal gebeld wat wel open was en ons verhaal uitgelegd.
Ze vertelde me dat we gewoon konden annuleren en dat dit binnen 24 uur kosteloos kon maar we dan wel een mail moesten sturen.
Dit hebben we gelijk gedaan en vandaag kregen we een reactie.
Helaas pindakaas, hadden we maar niet moeten tekenen.
We kunnen er vanaf maar dan wel voor 500€.
Als er nu kosten waren gemaakt dan snap ik het en ook omdat we verkeerd zijn ingelicht door het andere filiaal.
Maar ze houden voet bij stuk.
We weten dat het onze eigen stomme fout is maar de service was voor het tekenen beter.
Geen aanrader dus!

Keuken gekocht in een goede sfeer, meedenkend...... Goede alternatieve!!
Uiteindelijk is de keuken mooier geworden dan ons eigen ontwerp.
Prijs/kwaliteit verhouding ook prima en goed in...
Keuken gekocht in een goede sfeer, meedenkend...... Goede alternatieve!!
Uiteindelijk is de keuken mooier geworden dan ons eigen ontwerp.
Prijs/kwaliteit verhouding ook prima en goed in kaart gebracht.! Top

Goede service,goede keuken,duidelijke uitleg

Jan Willem

Top ervaring, eerlijk, vertrouwen, open, oprecht, geïnteresseerd, inlevingsvermogen

Niet opdringerig, behulpzaam, meedenkend

Rambelje

We hadden zowel Nick Joor als Joël Portier als keukencoach bij I-cook Den Helder.
Er werd goed meegedacht bij het ontwerpen van de keuken en goed geluisterd naar onze wensen.
Het was...
Het was jammer dat we een tijd hebben moeten wachten op een offerte van een aannemer die ons werd aangeraden door I-cook. Uiteindelijk hebben wij zelf een aannemer de opdracht gegeven om het voorwerk te doen.
Er was een communicatie misverstand, omtrent de bestelling/order van een keukenplank met ingebouwde verlichting, maar dit is naar alle tevredenheid opgelost. Dank daarvoor!
De keuken installatie is keurig gedaan, met dank aan Remy en zijn zoon Joël..de planning werd goed uitgevoerd en de communicatie daar over was helder.
We zijn heel blij met het uiteindelijke resultaat. Een moderne keuken met een Portugese touch.
We zijn uiterst beleefd en zeer klantvriendelijk geholpen door de mannen van I-cook Den Helder.

Jeroen Borger

Super service

Goede, deskundige, vriendelijke hulp gehad met het samenstellen van onze nieuwe keuken.
Geen vervelende prijs onderhandeling, maar gelijk een redelijke prijs afgesproken.
Wij zijn vol...
Wij zijn vol vertrouwen dat we de juiste keuze hebben gemaakt.

Pater

Mooi bedrijf ,vakkundige verkoper prima geslaagd kunnen nu ons leven met de keuken delen ,of de keuken met ons

Andrea

Charlotte vroeg goed naar onze wensen, dacht goed mee en adviseerde niet alleen wat het beste zou zijn maar gaf ook toe wanneer een iets ‘goedkoper’ product even goed was. We hebben voordat we hier... Charlotte vroeg goed naar onze wensen, dacht goed mee en adviseerde niet alleen wat het beste zou zijn maar gaf ook toe wanneer een iets ‘goedkoper’ product even goed was. We hebben voordat we hier zijn geweest twee and-ere keukenboeren bezocht waardoor je doorhebt dat degene die de tekening maakt van groot belang is. 10/10 would recommend!